Anonym bruker Skrevet 28. desember 2021 #1 Skrevet 28. desember 2021 Tenker da i hverdagen? Anonymkode: 7dbcd...47c
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2021 #2 Skrevet 28. desember 2021 Tja, fra å få trampeklapp på jobb til å få i bikkja medisin uten kamp. Velg sjøl. Anonymkode: 47eb7...1c8
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2021 #3 Skrevet 28. desember 2021 Av og til er eg storfornøgd om eg klarar å få meg sjølv i seng før tolv. Anonymkode: 3ccb4...154
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2021 #4 Skrevet 28. desember 2021 Jeg er en suksess. Nydelig, vakker mann, bedårende barn, kreativ og utfordrende jobb, rik og frisk. Anonymkode: 80551...a78
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2021 #5 Skrevet 28. desember 2021 En deig som hever seg, å treffe kurven i basket, å få med tenåringen på å gå rundt juletreet osv. Anonymkode: 8bffa...f75
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2021 #6 Skrevet 28. desember 2021 Ikke fasade. Dyre hus, biler, klær og reiser. Som henger med prikk like tomme skall av noen mennesker. Vennskapene er skjørere enn eggeskall og mange i de miljøene vil vende deg ryggen om du bryter kodene. Suksess er snarere å være modig, gjennomføre noe du har tro på og ikke la kompasset ditt bli styrt over hva alle andre mener. Anonymkode: aa58b...83c
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2021 #7 Skrevet 28. desember 2021 Å få fyr i ovnen. Jeg suger på å få det til å brenne i ovnen Anonymkode: aa745...436
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2021 #8 Skrevet 28. desember 2021 Så dere vil si det er noe man presterer? Vet liksom ikke hva jeg skal skrive. For føler det ikke er noe å skrive. I dag f.eks vært på jobb, laget middag, hentet sønnen min. Sett litt tv. Anonymkode: 7dbcd...47c
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2021 #9 Skrevet 28. desember 2021 Hva en suksess er vil jo være veldig individuelt og kan være en faktor i alle deler av livet. Du bestemmer egentlig selv hva som er en suksess for deg selv, HI. Kunsten er å ikke sammenligne deg med andre, men finne ut hva av det som er realistisk for deg som også er viktig for deg, og så sette seg små daglige mål, mål for kortere tid fremover, og mer langsiktige mål, og være ydmyk for prosessen, at det tar tid og at ting kan endres underveis uten at det betyr at man feiler. Anonymkode: 2c31e...935
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2021 #10 Skrevet 29. desember 2021 Å kunne skrive i suksessdagboka si «i dag startet jeg ingen selvskadende tråder inne på klikk.no» for eksempel. Det vil være en fin seier for enkelte her. Anonymkode: 2bcaa...2bc
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2021 #11 Skrevet 29. desember 2021 Jeg vil si når du får til noe du kanskje ikke trodde var mulig på ett tidspunkt. Det er veldig individuelt, det kan være alt fra å ta en utdannelse til å ikke fortsette med selvskading. Alle valg du klarer å gjennomføre som fører deg mot en bedre hverdag. Anonymkode: 66828...67a
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2021 #12 Skrevet 29. desember 2021 Takker for mange gode svar. Litt å jobbe med å finne suksessene kjenner jeg, men skal prøve å gjøre en innsats å sette meg mål i det nye året. Blir små enkle ting. Anonymkode: 7dbcd...47c
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2021 #13 Skrevet 29. desember 2021 Anonym bruker skrev (16 timer siden): Jeg er en suksess. Nydelig, vakker mann, bedårende barn, kreativ og utfordrende jobb, rik og frisk. Anonymkode: 80551...a78 Flaks med gener og utseende er jeg usikker på om jeg vil definere som suksess. Bra jobb er vel kanskje det eneste det jeg ville ha definert som suksess! Anonymkode: 3db9b...c0d
MGS123 Skrevet 29. desember 2021 #14 Skrevet 29. desember 2021 Anonym bruker skrev (15 timer siden): Så dere vil si det er noe man presterer? Vet liksom ikke hva jeg skal skrive. For føler det ikke er noe å skrive. I dag f.eks vært på jobb, laget middag, hentet sønnen min. Sett litt tv. Anonymkode: 7dbcd...47c Tenker det går på prestasjon ja, prestasjoner ut fra forutsetninger kanskje? For noen kan det være suksess å komme seg ut døra, for andre å bestige Mount Everest. At man er «nydelig» er definitivt ikke noe som har med suksess å gjøre i mitt hode…
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2021 #15 Skrevet 29. desember 2021 Suksess for meg er når jeg oppnår målene jeg har satt meg: feks når middagsgjester koser seg, når jeg får til det jeg prøver på på jobb, når jeg klarer å trene 2-3 gg pr uke, når jeg har en god telefonsamtale med mine foreldre, når ungene har det godt, når mannen og jeg har god sex og koser oss sammen, når ferier blir fantastiske osv osv osv. Med andre ord ganske hverdagslige kriterier😅. Anonymkode: d1ac9...7e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå