Gå til innhold

Har lyst på drømmejobben

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men da må jeg flytte flere timer unna alene... med 4 barn. Det hadde vært godt å komme bort fra håpløse ekser osv. Men jeg ser ikke for meg at jeg kommer til å klare det. Alene alltid. Bytte skole og bhg.. selge hus. Bytte alt liksom... hva ville du gjort? 

Anonymkode: 52070...0c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du har valgt å få barn med disse håpløse eksene blir du der du er og legger til rette for jevnlig kontakt med begge foreldre. Om du er noenlunde rett skrudd sammen da. 

Anonymkode: 1bcf0...6af

Skrevet

Du sier ingenting om ev. fordeler ved å flytte, hvor gamle barna er, hvordan du da planlegger samarbeid med ekser?

Du sier egentlig det meste om at du egentlig ikke orker, og at du kanskje ikke har tenkt så nøye gjennom dette sett ut fra barnas perspektiv?

Ingen her kan fortelle deg hva du skal gjøre, og med så lite informasjon så er det egentlig umulig for andre å si hva man ville gjort i samme situasjon.

Men hvis jeg hadde fire barn med flere fedre og vurderte å flytte flere timer unna, da tror jeg at det måtte vært vold inne i bildet fra fedrene, langvarig mobbing av barn/-a som ikke løser seg, store fordeler med ny jobb og boligmarked, nærhet til ev. ny jobb/bhg/skole. Men helt uten nettverk et nytt sted tviler jeg på at jeg ville flyttet uansett med fire barn, heller da vurdert et sted hvor jeg hadde mer nettverk.

Anonymkode: b901d...d27

Skrevet

Hvis det virkelig er drømmejobben, så flytt. 

Anonymkode: efcf7...7d7

Skrevet

Jeg ville selvsagt ikke flyttet barna mine fra fedrene sine, om det ikke er vold i bildet og de er blitt fradømt samvær. 

Anonymkode: 7e62e...f3e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...