Gå til innhold

Kan noen forklare meg det toget som går rundt eller inni juletreet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Smaken er som baken, så det vil alltid være noen som ikke liker populære ting.

Var ei som skrev her inne at hun ikke likte stjerner av papp, hun ville ha stjerne av metall i vinduet.

Akkurat som mange har stjerner av papp og noen ikke liker det, et det mange som liker "nissetog" rundt juletreet selv om du ikke liker det

Anonymkode: 33253...063

Har det ikke selv, men ønsker meg for jeg synes det er så koselig 😍 i jula har vi alltid pleid å se Wallace & Gromit, de hadde jo tog i hele huset så det blir liksom jul med tog for meg.

Anonymkode: 8f49c...d76

Annonse

At man ikke liker det eller ønsker det selv, det kan jeg forstå. Men stygt? Virkelig? Det er et tog på skinner, liksom. 

Men om man pynter med kvist og sølv kan det jo bryte stilen, jeg ser den. 

Anonymkode: d0cce...449

Greia med det er vel at de som har det, liker det og / eller synes det hører jula til. Ikke all julepynten jeg har oppe som jeg synes er så kjempefint, men noe av det hører med likevel. Det har med minner å gjør

Anonymkode: 8a05b...31d

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Greia med det er vel at de som har det, liker det og / eller synes det hører jula til. Ikke all julepynten jeg har oppe som jeg synes er så kjempefint, men noe av det hører med likevel. Det har med minner å gjør

Anonymkode: 8a05b...31d

Men hva har tog på skinner med jula å gjøre? Mye julepynt som er meningsløs ja. Og noe er direkte stygt, litt white trash. 

Anonymkode: 49c68...458

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Men hva har tog på skinner med jula å gjøre? Mye julepynt som er meningsløs ja. Og noe er direkte stygt, litt white trash. 

Den holdningen din er White trash. 

Anonymkode: 6c929...56c

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Den holdningen din er White trash. 

Anonymkode: 6c929...56c

Det er din mening. Jeg har min. Og et europristog på skinner rundt juletreet er bare smakløs julepynt. 

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Det er din mening. Jeg har min. Og et europristog på skinner rundt juletreet er bare smakløs julepynt. 

Det har du lov til å synes. men å bruke ordet white trah er litt kleint altså

Anonymkode: 3208f...17c

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det har du lov til å synes. men å bruke ordet white trah er litt kleint altså

Anonymkode: 3208f...17c

Samme er det å bruke ordet kleint. 😊

Annonse

Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

White trash med julepynt 😂DIB ass🤪

Anonymkode: d0cce...449

Jeg syns heller ikke det er fint, og ikke noe jeg vil ha. Men jeg sier ikke at det er direkte stygt likevel. Hvorfor skal jeg det, liksom? Er mange ting jeg ikke helt ser greia med, som andre har, men har ikke behov for å poengtere at jeg syns det er stygt. 

White trash er et uttrykk jeg forbinder med den svarte delen av slummen i Amerika, og jeg syns det er helt latterlig uttrykk slik jeg ser noen her inne bruker det. Jeg hørte det første gang i en eller annen episode av "Unge mødre", og forbinder derfor bruken av ordet med ressurssvake, stereotypiske alenemødre, dessverre. Jeg hører aldri det uttrykket brukt utenfor DIB, av "vanlige" folk.

Anonymkode: 59137...b49

Vi har et fra Home & Cottage :) Barna elsker det toget,det tuter og spiller julemusikk :) i vognene kan man putte ting oppi vognene. Veldig kjekt 😊 Barna sier det er Polar Expressen, som den filmen :)

Anonymkode: d3c64...95c

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Jeg har ikke sett noen som har tog. Det må da være i veien når man går rundt juletreet?

Anonymkode: ccc3b...09f

Det er ingen som går rundt juletreet lenger. Det var sånn de gjorde i gamledager det!

Anonymkode: 1e79f...949

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...