Anonym bruker Skrevet 27. desember 2021 #1 Skrevet 27. desember 2021 Så langt har vi ikke gjort noe, vært hjemme i 4 dager og bare skappet av.Hatt besøk av tantejenta i ett døgn så hun og yngstedattra som er jevngamle har kost seg max 😊 Har ikke så mye planer for resten av jula heller, endel smitte her så det blir ikke mye sprell.. Hva med dere? Anonymkode: 71ada...bc7
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2021 #2 Skrevet 27. desember 2021 Har hatt julekveld, en julefrokost og en julelubsj hos oss, en middag hos familie, ellers vært ute på skøyter og ski og beina, lest bøker og sett film. Anonymkode: e89bc...513
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2021 #3 Skrevet 27. desember 2021 Idag har vi vært i marka, spist lunsj i en av hyttene der, akte på vei til bila. Var ute i 4 timer. Rolig ettermiddag inne, med taco til middag og film etterpå. Imorgen skal jeg møte to venninner med barna våre, middag hos mine foreldre på kvelden Onsdag blir det dagstur til en annen by sammen barna og ei venninne. Torsdag middag hos en slektning. Ute en tur på formiddagen Anonymkode: 1a5c4...30d
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2021 #4 Skrevet 27. desember 2021 Hatt omgangen.. Krysser fingrene for at vi er ferdige nå.. Anonymkode: 48f02...d05
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2021 #5 Skrevet 27. desember 2021 Ingenting, egentlig. Var med familie julaften, men har ellers vært i dårlig form (kronisk syk), så har kun vært alene, gått en liten tur hver dag. Anonymkode: b2500...01c
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2021 #6 Skrevet 28. desember 2021 Jeg har nå hostet som en gal i ei uke, begynner å roe seg nå men merker det forværrer seg når jeg er ute og hoster mye når jeg da kommer inn i varmen igjen.Så det har liksom ikke vært tida for å reise bort på besøk med den hosten heller..Prøvd å gå tur men hoster mye da jeg blir varm..Så blir rolige dager..Men håper å ta en tur eller to bort på besøk når det nå roer seg 😊 Hi Anonymkode: 71ada...bc7
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2021 #7 Skrevet 28. desember 2021 Anonym bruker skrev (17 timer siden): Hatt omgangen.. Krysser fingrene for at vi er ferdige nå.. Anonymkode: 48f02...d05 Regner med at du mener omgangssyke? Klarer ikke folk å skrive i hele setninger, det er utrolig irriterende. Anonymkode: e7deb...517
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2021 #8 Skrevet 28. desember 2021 Anonym bruker skrev (20 timer siden): Så langt har vi ikke gjort noe, vært hjemme i 4 dager og bare skappet av.Hatt besøk av tantejenta i ett døgn så hun og yngstedattra som er jevngamle har kost seg max 😊 Har ikke så mye planer for resten av jula heller, endel smitte her så det blir ikke mye sprell.. Hva med dere? Anonymkode: 71ada...bc7 Lørdag og søndag slappet jeg av sammen med mann og barn. Vii spilte spill, leste og julefilmer. Deretter er det jobb på meg fra mandag til torsdag. Anonymkode: 14966...c46
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2021 #9 Skrevet 28. desember 2021 Var hos min mor julaften, hjemme alene 1. dag, hentet barna 2. dag. Hjemme resten av romjulen. Nyttårsaften blir det en tur ute for møte venner på sen ettermiddag, og så hjem og spise med barna, spille spill osv frem til midnatt. Ingen planer 1. januar heller Anonymkode: aef9d...eb0
TøffiTrynet☠ Skrevet 28. desember 2021 #10 Skrevet 28. desember 2021 Jeg personlig: Trener stort sett hver dag. Som familie: Turer, brettspill, filmer, samt besøk av barnas venner.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2021 #11 Skrevet 28. desember 2021 Vi har vært på julefrokost, og på overnatting i campingvogn. Jeg har vært på jobb 2 dager, mens jenta har vært i middag hos fars familie. Fremover er planen et par treninger og gå en eller to skiturer. Besøk til de eldste på sykehjem. Og så skal vi i besøk på nyttårsaften. Pluss at vi passer en hund som vi skal kose og gå tur med. Vi må gjøre litt hver dag eller så blir spenningsnivået for høyt og da blir det rett og slett utrivelig her. Anonymkode: 3317f...8d2
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2021 #12 Skrevet 28. desember 2021 Idag: julefrokost med mann og 2 barn (12 og 14 år). Senere på dagen ville tenåringen være hjemme med oss i stedet for å dra ut med venner. Vi har rett og slekt lekt i snøen hele familien. Nå forbereder jeg biff-middag på bestilling fra barna mens de ser på fotballkamp. Anonymkode: 71d65...eed
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2021 #13 Skrevet 28. desember 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Regner med at du mener omgangssyke? Klarer ikke folk å skrive i hele setninger, det er utrolig irriterende. Anonymkode: e7deb...517 Ja, jeg mener omgangssyken. Beklager at det var uforståelig. Og beklager, men jeg forstår ikke setning nr 2. Mangler det kanskje et spørsmålstegn, punktum og stor bokstav? Altså: "Klarer ikke folk å skrive i hele setninger? Det er utrolig irriterende.". Eller mener du "At folk ikke klarer å skrive i hele setninger er utrolig irriterende"? Anonymkode: 48f02...d05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå