Anonym bruker Skrevet 30. desember 2021 #51 Skrevet 30. desember 2021 Milfy Way skrev (12 timer siden): Man trenger ikke å kjefte og smelle når man sier ifra. Jeg er veldig sjeldent synlig sint, og kjefte på voksne mennesker har jeg ikke gjort på rundt 10 år. Man kan være høflig, men bestemt. Sniker noen i køen, så kan man høflig påpeke at man stod før denne personen og spørre om man kan gå først slik køen opprinnelig var. Sier noen noe ufint, kan man på en høflig måte si at dette var veldig ufint å si, og at man ble såret. Så jeg kan ikke se hvorfor man nødvendigvis skal sette likhetstegn mellom å si ifra og å kjefte og smelle. Sier ikke at du gjør det 😊 Men dessverre finnes det folk som både kjefter og er direkte spydige når de "sier" i fra. Personlig gidder jeg ikke si I fra når noen sniker i køen. Om det skulle gå utover den svaksynte eldre damen så hadde jeg nok sagt noe. Men bruker ikke energien på sånne småting. Opplevde en gang en mann som nesten kjørte ned et av mine barn når vi syklet. Han gjorde dette fordi han mente at vi syklet på feil side av veien, og skulle "si I fra". Nå hadde han faktisk feil, men stod på sitt. Og samme mannen hadde en gang nesten kjørt på min datter på 6 -7 år , måtte ta tak i henne og dra henne vekk fra bilen . Dette fordi jeg kun hadde en refleks og han mente jeg måtte ha flere. Hun derimot hadde refleksvest. Sånne mennesker er skumle og ubehagelige. Anonymkode: db787...2b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå