Gå til innhold

Har du bitsafekonto? Jeg trenger litt hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat opprette en konto hos bitsafe og jeg lurer på ting som garantert står ett eller annet sted, både i stor og i liten skrift, på et par ting. Kun for å forsikre meg.

De som setter inn penger; ser de navnet mitt? Jeg vet at det står at man er fullstendig anonym, men jeg vet ikke om jeg stoler på det helt ennå, jeg er superparanoid😅 Bitsafe har jo all infor om hvem jeg er.

Hvor lang tid tar det før vedkommende setter inn penger til de er på kontoen?

Hvor lang tid tar det å overføre til min egen konto (norske brukskonto)? Tar det lang tid før de er på kontoen min, eventuelt paypal?

Koster det noe å bestille kredittkortet?

Har skatteetaten noen mulighet til å se hvor pengene kommer i fra?

Må man skatte av salg av brukte klær (gjett hva slags, hahaha). Jeg gjør jo ikke det når jeg selger på finn feks.

Og for de som tenker, og jeg regner med at det er mange som antar det,  jeg skal betale skatt om det er regelen, jeg er som sagt veldig paranoid og vil ikke gjøre noe galt. Om jeg ikke ville skatte så hadde jeg ikke spurt om det her inne, det hadde vært et helt irrelevant for meg, men jeg vil ikke at "de" skal se hvor pengen kommer fra fordi en bitsafekonto som regel handler om å kjøpe, eller å ta betalt for litt lugubre tjenester.

Og ja, det er brukte truser og sokker jeg selger på nett (ikke norsk nettside, sniffr om noen vil prøve seg), det er faktisk en del penger å tjene på det, og om noen ønsker å kjøpe de av meg så er det helt ok for meg. Det er ikke akkurat nakenbilder jeg selger  (jeg dømmer ikke de som selger det).

Men jeg vil være helt sikker på at jeg er fullstendig anonym, frem til nå har jeg tatt betaling i amazonegavekort og der trenger jeg ikke å oppgi navnet mitt, kun kontonavnet,

Anonymkode: 9c58f...41f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...