Anonym bruker Skrevet 27. desember 2021 #1 Skrevet 27. desember 2021 Altså hvem ler dere mest av? Anonymkode: 2a5f6...ade
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2021 #2 Skrevet 27. desember 2021 Mamman til Nurket (tror det er det hun heter, MTN) og Stjerna (hun som har tre stjerner som nick). Og så lo jeg mye av Pashla da hun var her i storform. Anonymkode: c4c04...b8f
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2021 #3 Skrevet 27. desember 2021 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Mamman til Nurket (tror det er det hun heter, MTN) og Stjerna (hun som har tre stjerner som nick). Og så lo jeg mye av Pashla da hun var her i storform. Anonymkode: c4c04...b8f Så lenge har ikke jeg vært her. Vet ikke hvem Pashla er. Selv synes jeg Gale damen og Elizabeth er morsomme. Sug lut føler jeg prøver for hardt, er mer frekk og ufin. Anonymkode: 2a5f6...ade
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2021 #6 Skrevet 28. desember 2021 Syngensang, tror jeg. De andre morsomme har gått i hi. En stund var f eks Sterk naken biltyv aktiv, og hun var festlig. Anonymkode: e60e7...ae7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå