Anonym bruker Skrevet 27. desember 2021 #1 Skrevet 27. desember 2021 Hun er i starten av sekstiåra. Har gått over i AFP etter nedbemanning. Usikker på om hun er deprimert, eller om dette kan være tegn på demens. Hun har vært på besøk i jula og virker så fjern. Svarer på en måte med svada - ingen substans i svarene. Hadde problemer med å forstå ganske enkle regler i spill. Rett og slett litt avkoplet. Hun bor langt unna, og jeg aner ikke hvordan jeg kan gripe det an. Jeg vet at depresjon kan forveksles med tidlig demens.. Anonymkode: e62a7...4df
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2021 #2 Skrevet 27. desember 2021 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Hun er i starten av sekstiåra. Har gått over i AFP etter nedbemanning. Usikker på om hun er deprimert, eller om dette kan være tegn på demens. Hun har vært på besøk i jula og virker så fjern. Svarer på en måte med svada - ingen substans i svarene. Hadde problemer med å forstå ganske enkle regler i spill. Rett og slett litt avkoplet. Hun bor langt unna, og jeg aner ikke hvordan jeg kan gripe det an. Jeg vet at depresjon kan forveksles med tidlig demens.. Anonymkode: e62a7...4df Hvis du vet hvem som er fastlegen så ring og forklar situasjonen og be dem kalle henne inn til rutinekontroll uten å si noe om at du har ringt. Det gjorde jeg med tanta mi. Viktig å ta på alvor.❤️ Anonymkode: 5138c...ddb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå