Hot Midget ! Skrevet 26. desember 2021 #1 Skrevet 26. desember 2021 Har dere prĂžvd Ă„ bestille fra snus.com ? FĂ„r mye snus for pengene! Levert pĂ„ dĂžra innen to dager. Jeg betaler 59 kr boksen, det er ikke gale âșïž Ville bare dele det med dere.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2021 #2 Skrevet 26. desember 2021 Ikke prĂžvd. Jeg har stadig planer om Ă„ slutte, noe som fungerer dĂ„rlig nĂ„r man knapt snuser pĂ„ selvkontroll đ Anonymkode: 2cd70...095
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2021 #3 Skrevet 26. desember 2021 Synes ikke det er sÄ billig. Min snus koster 69 kr boksen, altsÄ bare 3kr mindre enn i butikk.  Anonymkode: 14bee...d86
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2021 #4 Skrevet 26. desember 2021 Har ei venninne som kjÞper snus der. Jeg rÞyker, og kjÞper rÞyk pÄ snuto.no. Der har de bÄde rÞyk og snus, har ikke sjekka priser pÄ snus. Men de sigarettene jeg rÞyker, er ca 20 kr billigere pr pakke enn pÄ butikken! Dvs ca 200 kr billigere for en kartong. Anonymkode: f8f3c...439
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2021 #5 Skrevet 27. desember 2021 Tobakk i butikk er nok pÄ vei ut. Jeg har kjÞpt fra snuslageret i lang tid. Rask levering og mye lavere pris enn i butikk. Ferskere snus ogsÄ. Som mann overrasker det meg at sÄ mange kvinner snuser, er dere ex-rÞykere som er offer for restriksjonene i rÞykeloven? Synd synes jeg. Unnskyld meg men kvinner kler ikke snus. Jeg skal ikke pÄstÄ at vi menn er sÄ mye lekrere med snus heller da. Sigaretter derimot, det kler kvinner synes jeg, det er elegant og sexy. Dersom forbruket er moderat, og bare for kosen, ikke av desperat avhengighet. Men tobakk pÄ nett er smart uansett. Anonymkode: e97ea...c2a
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2021 #6 Skrevet 27. desember 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Tobakk i butikk er nok pÄ vei ut. Jeg har kjÞpt fra snuslageret i lang tid. Rask levering og mye lavere pris enn i butikk. Ferskere snus ogsÄ. Som mann overrasker det meg at sÄ mange kvinner snuser, er dere ex-rÞykere som er offer for restriksjonene i rÞykeloven? Synd synes jeg. Unnskyld meg men kvinner kler ikke snus. Jeg skal ikke pÄstÄ at vi menn er sÄ mye lekrere med snus heller da. Sigaretter derimot, det kler kvinner synes jeg, det er elegant og sexy. Dersom forbruket er moderat, og bare for kosen, ikke av desperat avhengighet. Men tobakk pÄ nett er smart uansett. Anonymkode: e97ea...c2a Tror du virkelig kvinner bryr seg det minste om hva du mener kvinner «kler» og ikke? Anonymkode: 15c1d...bb5
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2021 #7 Skrevet 27. desember 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Tror du virkelig kvinner bryr seg det minste om hva du mener kvinner «kler» og ikke? Anonymkode: 15c1d...bb5 Jeg vet de gjÞr det. Sikkert ikke kvinner som deg riktignok. "No man is an island". Ingen kvinne heller. God Jul Anonymkode: e97ea...c2a
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2021 #8 Skrevet 27. desember 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg vet de gjÞr det. Sikkert ikke kvinner som deg riktignok. "No man is an island". Ingen kvinne heller. God Jul Anonymkode: e97ea...c2a Hvilke kvinner gjÞr det? De jeg kjenner som snuser, meg selv inkludert, vet at det ser lite bra ut. Like dÄrlig pÄ bÄde menn og damer, men det er det ingen som bryr seg om! (Bortsett fra deg da) Anonymkode: 21b2f...db6
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2021 #9 Skrevet 27. desember 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Tror du virkelig kvinner bryr seg det minste om hva du mener kvinner «kler» og ikke? Anonymkode: 15c1d...bb5 Haha. Jeg kunne virkelig ikke brydd meg mindređ€Łđ€Ł Her snuser jeg minisnus, sĂ„ nesten ingen som vet at jeg snuser. Anonymkode: 7e2b7...eed
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2021 #10 Skrevet 27. desember 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Tobakk i butikk er nok pĂ„ vei ut. Jeg har kjĂžpt fra snuslageret i lang tid. Rask levering og mye lavere pris enn i butikk. Ferskere snus ogsĂ„. Som mann overrasker det meg at sĂ„ mange kvinner snuser, er dere ex-rĂžykere som er offer for restriksjonene i rĂžykeloven? Synd synes jeg. Unnskyld meg men kvinner kler ikke snus. Jeg skal ikke pĂ„stĂ„ at vi menn er sĂ„ mye lekrere med snus heller da. Sigaretter derimot, det kler kvinner synes jeg, det er elegant og sexy. Dersom forbruket er moderat, og bare for kosen, ikke av desperat avhengighet. Men tobakk pĂ„ nett er smart uansett. Anonymkode: e97ea...c2a Det er jeg klar over, heldigvis er jeg godt gift og mannen er like svak som meg. SĂ„ her nyter vi snus om morgen til kaffen og en etter bĂ„de sex og trening. Siden jeg nyter snus i stedet for godteri og snacks, er jeg i motsetning til resten av kvinnene i min familie, normalvektig.  Selvsagt ville det vĂŠrt smartere Ă„ nyte ett glass vann i stedet, men jeg har mine svakheter og den er snusen min, god kaffe og rĂždvinđ€Â Anonymkode: 2cd70...095
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2021 #11 Skrevet 27. desember 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Tobakk i butikk er nok pÄ vei ut. Jeg har kjÞpt fra snuslageret i lang tid. Rask levering og mye lavere pris enn i butikk. Ferskere snus ogsÄ. Som mann overrasker det meg at sÄ mange kvinner snuser, er dere ex-rÞykere som er offer for restriksjonene i rÞykeloven? Synd synes jeg. Unnskyld meg men kvinner kler ikke snus. Jeg skal ikke pÄstÄ at vi menn er sÄ mye lekrere med snus heller da. Sigaretter derimot, det kler kvinner synes jeg, det er elegant og sexy. Dersom forbruket er moderat, og bare for kosen, ikke av desperat avhengighet. Men tobakk pÄ nett er smart uansett. Anonymkode: e97ea...c2a Du kan banne pÄ at menn heller ikke er sexy med snus. Eller sigaretter. BÄde bruk av snus og sigaretter er skikkelig lavmÄls. Anonymkode: 8dfc5...cdc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ