Anonym bruker Skrevet 27. desember 2021 #51 Skrevet 27. desember 2021 Hvorfor feirer du en høytid du misliker? Du kan jo skape din egen måte å feire på, helt fri for «nisser og dritt». Ingen tvinger deg til å kjøre full tradisjonell jul. Anonymkode: bed03...69b
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2021 #52 Skrevet 27. desember 2021 sug lut skrev (5 timer siden): Du godeste, HI, jeg har visst blingsa helt for her ventes gjester i hus til JULEselskap på TREDJE DAG JUL, som det heter, nå om en liten stund. Tror du de fornærmes av mitt vakre tre, nisser og engler, altså, og helst ikke vil ha noe mer jul? Bør jeg legge om og kjøre hverdagsservise, bort med sølv og damask og over på posesuppe, altså? Også jeg som i anledning julen har en hel ostedisk med tilhørende chutneyer og syltetøy og geleer (særlig plommegeleen med chili har jeg gledet meg til), masse godt kjøttpålegg, hjemmelaget sursild og nybakt brød. Det virker kanskje støtende? Eneste som jeg finner støtende er at jeg ikke er invitert 😂 ost, div syltetøy/chutney OG hjemmelaget brød😋 Jeg er så sykt misunnelig nå. Anonymkode: da5f9...339
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå