Anonym bruker Skrevet 26. desember 2021 #26 Skrevet 26. desember 2021 Jeg har juletreet og all pynt oppe til 20.dag jul jeg. 😁😁 Anonymkode: 4dd9d...174
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2021 #27 Skrevet 26. desember 2021 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Jeg har juletreet og all pynt oppe til 20.dag jul jeg. 😁😁 Anonymkode: 4dd9d...174 Jeg også. Anonymkode: 7802b...5e3
Twintipp Skrevet 26. desember 2021 #28 Skrevet 26. desember 2021 Juletreet ryker ikke før etter nyttår. Men denne uken så tar jeg bort det røde og erstatter det med hvitt og sølv. Så da nyter vi siste del av julen med hvite juleblomster og hvit og sølvfarget pynt🤍
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2021 #29 Skrevet 26. desember 2021 Her kom treet opp for 3 dager siden- så jeg føler julen akkurat har startet jeg🙈 Anonymkode: f5414...91c
Spurvugla Skrevet 26. desember 2021 #30 Skrevet 26. desember 2021 Jeg tenker det er helt greit å ikke like jul og julepynt, men hvis man ikke liker det er det da bare å ikke pynte så mye. Har du barn må du nesten ha tre, den er jeg med på, men det er alt. Nisser, lysestaker og sånt, bare la vær. Neste år anbefaler jeg å kjøpe et lite tre (gjerne kunstig) og la barna pynte det lille julaften, middag og pakker julaften og det er den jula. Mye mindre stress og sikkert bedre for alle enn at du går og irriterer deg over julerot.
frk Nilsen Skrevet 26. desember 2021 #31 Skrevet 26. desember 2021 Det var jo vel tidlig, det er jo nå julekosen er.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2021 #32 Skrevet 26. desember 2021 Jøss, kaste ut julen tredje juledag? Sært. Vi rydder bort 1. eller 2. januar. Men pynten må jo stå gjennom romjulen. Men så pynter vi heller ikke i slutten av november slik en del folk driver med.. Anonymkode: 68c13...fe5
Himmel og hav Skrevet 26. desember 2021 #33 Skrevet 26. desember 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Her kom treet opp for 3 dager siden- så jeg føler julen akkurat har startet jeg🙈 Anonymkode: f5414...91c Det er ikke noe du bare føler. Den har akkurat begynt. Det er det som blir så rart for meg. Noen leker at det er jul før den begynner og er ferdige med den rett etter at den har begynt. Jula er jo bare så vidt ute av startgropa og varer jo helt til 13. januar. Vi pyntet til jul 23.12 og skal kose oss med jul helt til jula faktisk er slutt.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2021 #34 Skrevet 26. desember 2021 Jeg er litt i samme modus selv om dagen, blir ikke skikkelig jul, har mye jobb som skal gjøres og mye hengende over akkurat nå. Startet nettopp opp trening etter lang tid uten og er klar for å legge bort godteri, tung mat og dilldall. Nyåret ønskes velkommen, jeg håper det byr på litt mer gode nyheter enn 2021. Makan til bedritent år har jeg ikke vært borti før for å være ærlig. Anonymkode: da5f9...339
Kathrine. Skrevet 26. desember 2021 #35 Skrevet 26. desember 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): I morgen ryker treet ut like fort som det kom inn. Nisser og dritt skal endelig tilbake i boden igjen. Ett år til neste gang! Anonymkode: 0728a...ed3 Det er 3. juledag i morga. Er du ikkje riktig klok? 😂
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2021 #36 Skrevet 27. desember 2021 https://snl.no/romjul?fbclid=IwAR1dbnl3jwOg_3Qn-5c-zbv2bWWPmICUz7_XuzRgrJn4KJTAm7tiR1zGPvs Og diskusjonen er over. Anonymkode: f6292...554
Syngensang Skrevet 27. desember 2021 #37 Skrevet 27. desember 2021 Nei, for meg det er no den gode fredelige deilige delen av jule byrjar, ingen planer for stor middag, berre vere heime, gå på tur og kose seg med julepynta hus og julekaker. Treet skal ikkje ut på minst to veker.😍
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2021 #38 Skrevet 27. desember 2021 Orker ikke lese alle svar. vi er jo i romjul . Jula varer helt til 6 januar. Anonymkode: 15611...3c8
sug lut Skrevet 27. desember 2021 #39 Skrevet 27. desember 2021 Du godeste, HI, jeg har visst blingsa helt for her ventes gjester i hus til JULEselskap på TREDJE DAG JUL, som det heter, nå om en liten stund. Tror du de fornærmes av mitt vakre tre, nisser og engler, altså, og helst ikke vil ha noe mer jul? Bør jeg legge om og kjøre hverdagsservise, bort med sølv og damask og over på posesuppe, altså? Også jeg som i anledning julen har en hel ostedisk med tilhørende chutneyer og syltetøy og geleer (særlig plommegeleen med chili har jeg gledet meg til), masse godt kjøttpålegg, hjemmelaget sursild og nybakt brød. Det virker kanskje støtende?
frk Nilsen Skrevet 27. desember 2021 #40 Skrevet 27. desember 2021 sug lut skrev (15 minutter siden): Du godeste, HI, jeg har visst blingsa helt for her ventes gjester i hus til JULEselskap på TREDJE DAG JUL, som det heter, nå om en liten stund. Tror du de fornærmes av mitt vakre tre, nisser og engler, altså, og helst ikke vil ha noe mer jul? Bør jeg legge om og kjøre hverdagsservise, bort med sølv og damask og over på posesuppe, altså? Også jeg som i anledning julen har en hel ostedisk med tilhørende chutneyer og syltetøy og geleer (særlig plommegeleen med chili har jeg gledet meg til), masse godt kjøttpålegg, hjemmelaget sursild og nybakt brød. Det virker kanskje støtende? Høyner med juleselskap 5.dag 😮
sug lut Skrevet 27. desember 2021 #41 Skrevet 27. desember 2021 frk Nilsen skrev (17 minutter siden): Høyner med juleselskap 5.dag 😮 Da bør det være Grandis på papptallerkner. Og fjern for guds skyld stjerna i vinduet.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2021 #42 Skrevet 27. desember 2021 sug lut skrev (40 minutter siden): Du godeste, HI, jeg har visst blingsa helt for her ventes gjester i hus til JULEselskap på TREDJE DAG JUL, som det heter, nå om en liten stund. Tror du de fornærmes av mitt vakre tre, nisser og engler, altså, og helst ikke vil ha noe mer jul? Bør jeg legge om og kjøre hverdagsservise, bort med sølv og damask og over på posesuppe, altså? Også jeg som i anledning julen har en hel ostedisk med tilhørende chutneyer og syltetøy og geleer (særlig plommegeleen med chili har jeg gledet meg til), masse godt kjøttpålegg, hjemmelaget sursild og nybakt brød. Det virker kanskje støtende? Nei, det er ikke støtende på noe som helst måte. Anonymkode: f1b62...a26
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2021 #43 Skrevet 27. desember 2021 Her hives tre og nisser ut på kvelden 13. januar i samsvar med tradisjon. Anonymkode: f1b62...a26
frk Nilsen Skrevet 27. desember 2021 #44 Skrevet 27. desember 2021 sug lut skrev (12 minutter siden): Da bør det være Grandis på papptallerkner. Og fjern for guds skyld stjerna i vinduet. Det blir hjemmelagd surkål, skinkesteik, rosenkål, saus som legger seg på hvert lår og stjerner alle vindu
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2021 #45 Skrevet 27. desember 2021 Moosh skrev (16 timer siden): Hvorfor det, HI? Er det SÅ forferdelig med julestemning? Her skal også julen nytes nå. Det er så lunt og varmt med lysene og juletreet. Har jo vært jul i to måneder nå, synes det holder. I dag er jula over, og det er helt topp. Er nå ferdig med å støvsuge, å huset er vanlig igjen. Nydelig. Anonymkode: 0728a...ed3
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2021 #46 Skrevet 27. desember 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Har jo vært jul i to måneder nå, synes det holder. I dag er jula over, og det er helt topp. Er nå ferdig med å støvsuge, å huset er vanlig igjen. Nydelig. Anonymkode: 0728a...ed3 At du har hatt jul i to mnd, er jo din egen skyld. Vi har hatt det i en mnd, og den skal vare ut i januar. Det har vi valgt selv. Neste år anbefaler jeg at dere korter ned tiden, så slipper du å bli lei. Anonymkode: 61a4f...c11
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2021 #47 Skrevet 27. desember 2021 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Har jo vært jul i to måneder nå, synes det holder. I dag er jula over, og det er helt topp. Er nå ferdig med å støvsuge, å huset er vanlig igjen. Nydelig. Anonymkode: 0728a...ed3 Nei, det har IKKE vært jul i 2 mnd! Det har faktisk vært jul i underkant av 3 døgn!! Julen ringes inn 24. desember kl. 17.00! Hvert eneste år! Anonymkode: 5f6de...a6f
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2021 #48 Skrevet 27. desember 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Har jo vært jul i to måneder nå, synes det holder. I dag er jula over, og det er helt topp. Er nå ferdig med å støvsuge, å huset er vanlig igjen. Nydelig. Anonymkode: 0728a...ed3 Julen begynner virkelig ikke i oktober. Kanskje begynne å feire høytidene når de faktisk er så du ikke blir lei når de faktisk begynner? Anonymkode: 40f20...7fa
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2021 #49 Skrevet 27. desember 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Har jo vært jul i to måneder nå, synes det holder. I dag er jula over, og det er helt topp. Er nå ferdig med å støvsuge, å huset er vanlig igjen. Nydelig. Anonymkode: 0728a...ed3 Skjønner det må være godt å få ut jula så det er klart til 17 mai feiringen. Anonymkode: f6292...554
Sommer er best Skrevet 27. desember 2021 #50 Skrevet 27. desember 2021 Anonym bruker skrev (22 timer siden): I morgen ryker treet ut like fort som det kom inn. Nisser og dritt skal endelig tilbake i boden igjen. Ett år til neste gang! Anonymkode: 0728a...ed3 Så trist at du pynter med dritt til jul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå