Gå til innhold

I morgen er endelig jula over!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen ryker treet ut like fort som det kom inn. Nisser og dritt skal endelig tilbake i boden igjen. Ett år til neste gang! 

Anonymkode: 0728a...ed3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Julen varer helt til påske

Anonymkode: c4aa6...972

Skrevet

Treet ryker her i morgen også, men vi har virkelig kost oss masse i julen og selv om det ryker i morgen føles det ikke som om det er « endelig». Nå skal huset vaskes og ordnes til nyttår, det er fint det også😊

Skrevet

Jeg syns det er trist at noen føler det slikt om en tid som for de fleste er fylt med glede og kos. 

Jeg håper livet ditt snart blir bedre, det må være tungt å ha et så mørkt syn på tilværelsen. 

Anonymkode: f6292...554

Skrevet

Oi, til og med jeg synes det var tidlig! Vi rydder bort julen første nyttårsdag, og har fått beskjed om at det er tidlig. 

Anonymkode: 793b3...486

Skrevet

Det er jo nå jeg får til å nyte det julepynta huset. Med jobb tom lille julaften og tre store middager skal jeg nå virkelig nyte å gjøre ingenting og bare kose meg med juletre, nisser og røde duker. 

Skrevet

Jula er over 1-2 nyttårsdag her. Ikke 3 juledag…

Anonymkode: 24f7a...961

Skrevet
*Miss Marple* skrev (1 minutt siden):

Det er jo nå jeg får til å nyte det julepynta huset. Med jobb tom lille julaften og tre store middager skal jeg nå virkelig nyte å gjøre ingenting og bare kose meg med juletre, nisser og røde duker. 

Nemlig, dette er den gode fredelige delen av jula, for oss alle. 

Skrevet

En ting er å hive ut treet rett over nyttår, men 3. juledag..? Det er jo bare trist…

Anonymkode: 6b4b5...e53

Skrevet

Hadde nå vært merkelig å komme i juleselskap til noen nå i romjula der jula allerede var hivd ut. 

Skrevet

Her ryker jula ila. de første ukene i januar. Treet går først, deretter forsvinner resten litt etter litt. 😊

Anonymkode: 61a4f...c11

Skrevet

Det er nå det er jul🎄 Skjønner at dere som pynta lenge før jul er lei, men jula har såvidt begynt

Anonymkode: 56810...339

Skrevet
Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Jeg syns det er trist at noen føler det slikt om en tid som for de fleste er fylt med glede og kos. 

Jeg håper livet ditt snart blir bedre, det må være tungt å ha et så mørkt syn på tilværelsen. 

Anonymkode: f6292...554

Er ikke ofte man treffer med et skudd i blinde. Har det helt fint, ikke sitt å spill bedreviter. 

Skrevet

Vi pynter til jul etter 4. søndag i advent og juletreet lille julaften, så hos oss har jula nettopp startet. 

Vi har hatt en super adventstid og nå skal vi kose oss med jul 🎄

Anonymkode: 03715...1f9

Skrevet

Satt opp treet til 1.advent og det står fint ut neste søndag.  

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

I morgen ryker treet ut like fort som det kom inn. Nisser og dritt skal endelig tilbake i boden igjen. Ett år til neste gang! 

Jeg har tatt vekk noe av julepynten i dag. Men nå har vi veldig mye. Juletreet og noe av pynten får stå til over nyttårsaften. Det er nok bakdelen med at folk begynner å pynt i begynnelsen av Desember og ikke venter til et par dager før julaften. 

Egentlig er det Romjul til uka. Så jula er ikke over. Men en avgjør jo selv hvor lenge en vil feire/markere jula. 

Anonymkode: 4e98b...516

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har tatt vekk noe av julepynten i dag. Men nå har vi veldig mye. Juletreet og noe av pynten får stå til over nyttårsaften. Det er nok bakdelen med at folk begynner å pynt i begynnelsen av Desember og ikke venter til et par dager før julaften. 

Egentlig er det Romjul til uka. Så jula er ikke over. Men en avgjør jo selv hvor lenge en vil feire/markere jula. 

Anonymkode: 4e98b...516

Det er ikke alle som ser det som en bakdel å pynte i starten av desember. Vi finner frem julepynten til 1. advent, og rydder den vekk ila. de første ukene i januar. Beste tiden på året! 🎄

Anonymkode: 61a4f...c11

Skrevet

Jula har såvidt vart i 2 døgn...... 

Vent til over nyttår! Sier det samme som en over her; om jeg hadde dratt på besøk/selskap hos noen nå, og det ikke fantes spor av jul der, så hadde jeg syntes det var meget merkelig!

Anonymkode: 5f6de...a6f

Skrevet

Her forsvinner ikke noe av julepynten før i januar. Hadde det vært opp til meg, så skulle alt fått stått framme til påske.

Anonymkode: 0acf7...d11

Skrevet

Hvorfor det, HI? Er det SÅ forferdelig med julestemning? Her skal også julen nytes nå. Det er så lunt og varmt med lysene og juletreet. 

Skrevet

Det høres trist ut, men du må jo gjøre som du vil. Hadde vært kjedelig å komme i selskap til dere nå da.

Anonymkode: 7802b...5e3

Skrevet
2 hours ago, Anonym bruker said:

Lei alt den sutring om jul er er så ille. her står det frem til 1 .januar

Anonymkode: 12605...951

Skrevet

Nå er det ikke sikkert det gjelder HI, men det er ikke alle som har et godt forhold til julen, den blir et pliktløp. Da er det veldig forståelig at enkelte vil hive it jula så fort de kan...

Anonymkode: 38a07...db1

Skrevet

Den skal få stå til rett etter nyttår. Nesten så jeg tror at julen er et prosjekt, som skal stæsjes ferdig i god tid og når man går lei, midt i julen, er neste stæsjeprosjekt i gang.

Skrevet

Nei, jula er ikke ferdig i morgen hi. I morgen har vi 3 juledag. At du tar bort julepynten i morgen gjør ikke at jula er over. Jula er her selv om du aldri pynter også. 

Her tas ikke pynten bort før et par helger uti januar. 

Anonymkode: bbfdb...f5f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...