Gå til innhold

Fortell om din verste nabo!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor i tomannsbolig. Det er to like tomannsboliger ved siden av hverandre. Det er dobbel garasje under dem med felles trapp derfra og opp til leilighetene. I vårt nabohus bor det to familier som alltid har vært gode naboer med barn i lik alder. Så ble ene nabomannen syk og mistet førligheten i beina. For at han skulle kunne bo hjemme måtte det installeres trappetrinn fra garasjen (betalt av hjelpemiddelsentralen). Da satte naboen seg på bakbeina. Trappa var felles og de var «ikke interessert i å ha en heis der». Til slutt gikk de med på det mot at det ble skrevet kontrakt på at «heisen skal fjernes senest en måned etter at naboen dør».

Anonymkode: 86e20...fb9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bodde i 4-manns bolig. Ei eldre enslig dame med ett barn(stakkars unge).

Hun drev stadig og lagde noe styr i huset. Sperret parkering vår opp til flere ganger for hun ville ha blomster krukker der. Krevde at vi andre måtte støy isolere fordi hun hørte oss så godt. I 2 av leilighetene bodde de barne familier. Der i bland oss med 2 barn.

Over denne heksa bodde det en enslig mann. Verdens hyggeligste. Men hun terroriserte han. Endte opp med at vi måtte dra hun til retten.

Alle vi andre 3 enheten mot hun. Hun tapte i retten, men forsto veldig tydeligvis ikke det. Fortalte alle om at hun vant og til pass for oss. Men hun måtte betale osd erstatning og advokat utgiftene våre.

Ble så vi flyttet til slutt, men ikke bare pga hun. Vi andre er gode venner i dag og hun bor der enda. Ser stadig at en av enheten er til salgs. 
  Grusomt mennesker, tenker med gru på den stakkars ungen som bodde der. Han flyttet til slutt til sin far.

Anonymkode: e85ff...ccf

Skrevet

Bor i enebolig, rett oppi Bakken bor en «kjendis»blogger som stadig har fester. Live musikk oh hyling og skriking til langt på natt. Barna får ikke sove, politiet gjør lite. Folk raver drita fulle over i min hage og jeg må be de gå. De prøver å gå inn i huset ved å ta i døren og det samme med bilen min. En haug idioter. Møter jeg henne, så er hun superblid og inviterer på kaffe. Takker alltid nei. Vi har ikke noe felles. Leste litt på bloggen hennes da jeg etter naboskap i 3 år fant ut at hun var blogger. Alt som skrives der er motsatt av hvordan sannheten er. Nå flytter hun forhåpentligvis etter at det har skjedd noe greier

Anonymkode: b8d0f...976

Skrevet

Jeg hadde en nabo som kunne kunsten å lage drama. Hun beklagde seg til alle over hvor fælt hun hadde det, hvor fattig hun var og hvor fælt sønnen hadde det blant venner og på skolen. Hun lånte penger av av alle hun kjente og skulle betale tilbake når barnetrygden kom. Barnetrygden kom ikke denne gangen,  sa hun ofte. Hun hadde ikke penger til å ta barna med på kino, men hun hadde alltid råd til Pepsi max, røyk, sjokolade og saft. Hun hadde sex med eldste datterens venner, mens datteren lå i naborommet og hørte på og hun stjal penger fra sine egne barn. Det er mye mer utroskap,  barnevern,  ødelagt vennskap.. når hun flyttet var det plutselig ikke mer drama mellom husene.

Anonymkode: e7b55...488

Skrevet

Vi har et eldre ektepar. De har bodd her i snart 30 år, og mener derfor de bestemmer over fellesområder til vellet. De har tross alt bodd her lengst. Det er også mye krangling, roping og skriking fra dem. Sommerkveldene kan være ganske grusomme, da dører står på vidt gap, og vi hører alt som blir ropt. De er livredd andre, så det er ikke noe problem å be dem roe seg. Jeg sender over mannen, han er 1.93 med skjegg. Han er de livredd, selv om han er konfliktsky som f...! Han trenger bare vise seg i døra, uten å si noe, så blir det rolig. Kranglinga skjer som regel en gang i mnd, rett før trygda kommer. Da er kontoene deres tomme, og de kranger om hvem som har brukt dem opp.

Anonymkode: ecc39...209

Skrevet

Naboene som bor oppe spiller så veldig høy musikk at jeg får hodepine,å det skjer veldig ofte. Det er vill festing både på hverdager og i helger,så det er mulig for sønnen min å sove. Læreren tok opp at han var så trøtt og opplagt en dag på skolen,da kunne sønnen min fortelle læreren at han fikk ikke sove før over tolv,pga vi har naboer som spiller så høy musikk,hopper på golvet og fester. Sønnen min har også flere ganger blitt redd pga de oppe skriker og banner sånn. 

Anonymkode: 7bc7a...38a

Skrevet

Der jeg bodde før hadde vi ei dame som nok hadde Narvestad som sitt store ideal. Hun var kona til formannen i borettslaget og mente at det ga henne en hel haug med myndighet. Hun gikk inspeksjonsrunder i borettslaget, og satt ellers og fulgte med i vinduene, og var rask til å ringe på eller ringe om hun for eksempel så et tørkestativ som syntes over kanten på balkongen, om noen hadde noe til lufting el. Hun ringte på dørklokka mi et par minutter etter at jeg hadde hengt dynene til lufting ut gjennom soveromsvinduet (Ingenting i regelverket som sa at man ikke kunne det. Det eneste som var forbudt var risting av matter og tepper). I følge henne skjemte jeg da ut hele området. En nabo satte en madrass til lufting og fikk telefon under fem minutter etter om at det "ikke gikk an". "Stygge" parasoller, glorete blomsterkasser osv fikk også påpakk. På ren trass plantet jeg kassene mine fulle av knall orange og knall rosa ( jeg syntes det var stilig, hun syntes det var grusomt). En annen nabo plantet kaktus :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...