Anonym bruker Skrevet 26. desember 2021 #1 Skrevet 26. desember 2021 Hvor lenge var den borte? 😔 Anonymkode: 98df6...cda
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2021 #2 Skrevet 26. desember 2021 Snart en mnd siden, fortsatt minimalt med luktesans og maten smaker lite og rart. Anonymkode: 017ae...727
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2021 #3 Skrevet 26. desember 2021 Jeg er tante til ei som hadde korona ved påsketider og mistet smak og lukt. Den har kommet gradvis tilbake hos henne, men er fortsatt ikke riktig. Noen ting smaker og lukter som de skal, andre ikke. Hun sier at det er helt snodig, for hun vet jo hva hun forventer av smak når hun putter klementin i munnen, også smaker det noe helt annet og derfor ikke godt. Det blir litt som å ta en slurk av koppen du tenkte at det var te i, også tok du feil kopp også var det kaffe. Kaffe er også godt, men blir veldig vondt fordi du forventet noe annet. Anonymkode: cff75...034
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2021 #4 Skrevet 26. desember 2021 Hos meg smakte all mat råttent. Helt forferdelig. Varte vel i tre uker. Så kom den gradvis tilbake over en uke. Anonymkode: ff13f...dce
Optatium Skrevet 26. desember 2021 #5 Skrevet 26. desember 2021 Den var helt borte i om lag to mÃ¥neder, sÃ¥ kom den gradvis tilbake. Fortsatt er rÃ¥ løk og kokt egg ganske uaktuelt, det smaker plastikk. Men det blir svakere og svakere, nÃ¥ er det iver ett Ã¥r siden jeg hadde korona.Â
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2021 #6 Skrevet 26. desember 2021 Hadde det i april 2020. Har fortsatt ikke normal smak og lukt, ting jeg likte godt før som jeg ikke kan fordra nå.  Anonymkode: f202f...761
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå