Gå til innhold

Operasjon..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat fått beskjed om at sønnen min på 9 år skal opereres i slutten av januar. Etter operasjonen blir det hjemmeskole i iallfall et par uker. Kanskje lenger. 
Hvordan er reglene i slike tilfeller? Søker man pleiepenger?

Anonymkode: 64fd4...efb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du velger og være hjemme med uten, så det er du ikke så frekk og be staten om og betale

Anonymkode: c0a1d...b4d

Skrevet

uten = ungen

Skrevet

Jeg fikk pleiepenger når jeg var hjemme med mitt barnehagebarn. Hun ble ikke operert da, men måtte være hjemme i etterkant av en sykehusinnleggelse. 
De har sosionom på sykehuset som kan bistå deg.

Anonymkode: d131d...e41

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

du velger og være hjemme med uten, så det er du ikke så frekk og be staten om og betale

Du kunne i hvert fall hatt godt av litt hjemmeskole med ditt barn, så hadde du kanskje plukket opp noe nyttig innen norskfaget. Jeg trodde knapt det var mulig å ha så mange språklige feil i én setning. 

HI: Det skal være mulig å søke pleiepenger. 

Anonymkode: b42f8...bba

Skrevet

😂

Anonymkode: 4208c...e16

Skrevet

Stått opp på feil fot i dag? Vi får ikke lov av sykehuset/legen å sende han på skolen, slik at det er sagt. Vi holder han ikke hjemme for moro skyld.

Anonymkode: 64fd4...efb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...