Anonym bruker Skrevet 25. desember 2021 #1 Skrevet 25. desember 2021 Tenkte å se om jeg fant slalomutstyr til barna på salg i romjulen Har søkt litt, og ser at det er mye å velge mellom. Trenger tips med dere som har litt erfaring! Jeg har ikke så mye peiling: hvilke merker er det verdt å se etter? hvor er det best å handle? Skal kjøpe både hjelm, briller, ski og støvler Anonymkode: 399bc...0a5
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2021 #2 Skrevet 25. desember 2021 Anbefaler twintip ski Anonymkode: 5f1e4...350
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2021 #3 Skrevet 26. desember 2021 Det kommer helt an på ferdighetene til brukeren. Er det nybegynnere ville jeg kjøpt carvingski, viktig å få inn god svingteknikk. Er de viderekommende som liker hopping og triks så er twintip å anbefale. Jo mer dreven de er jo mykere ski ønsker de gjerne. De fleste slalåmski er gode i dag, ikke heng deg så mye opp i merket. Hjelm bør ha mips. Anonymkode: d03f5...9bb
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2021 #4 Skrevet 26. desember 2021 Takk for svar begge to Det er snakk om nybegynnere Anonymkode: 399bc...0a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå