Gå til innhold

Ser denne brudekjolen billig ut?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det at modellen ikke hadde pupper til å fylle ut toppen? Synes ikke den så billig ut.

Anonymkode: 63339...339

Skrevet

Den ser ikke billig ut på bildet, men når man leser at det er polyester og acryl den er laget av vil ikke jeg tro det er sikkert at den er like fin i virkeligheten.

Skrevet

Overgangen mellom over- og underdel i ryggen ser litt rar ut. Ellers som ...339 sier, siden modellen ikke har pupper, så er det umulig å se hvordan toppen av kjolen virkelig ser ut. 

Ser ikke billig ut. Prisen er også helt grei. 

Anonymkode: 82fee...3c3

Skrevet

Det var litt slarkete rundt brystet og armene var rare. Når de er så korte burde de være litt smalere. Var ikke billig å se på, men passform var ikke optimal på modellen. 

Anonymkode: fb6f3...cd9

Skrevet

Veldig rart å vise den på en modell den passer så dårlig på..

Kjolen ser ikke billig ut, men en brudekjole bør være tilpasset stor eller liten byste. Når det blir så mye stoff fordi den mørkhårede modellen har liten byste ser det ut som man hat kjøpt en kjole fra stativet som passet dårlig. 

Akkurat brudekjolen bør passe bedre enn som så...

Anonymkode: b1571...9d0

Skrevet

Hva mener du med billig? !0000 kroner for et plagg er dyrt, likevel er det billig for en brudekjole, som i min verden er et håndsydd plagg. En brudekjole skal ikke være laget av polyester og akryl, så sånn sett ser den billig ut. Snittet var pent, men modellen passer ikke kjolen. Den er ikke tacky, om det er det du mener med billig.

Hovedpoenget er at DU liker kjolen dersom det skal være din brudekjole.

Skrevet

Ryggen var finere enn frontn. Litt kjedelig foran? 

Anonymkode: 16472...150

Skrevet

Alle kjoler fra dette merket har vært veldig fine, tipper denne er enda finere i virkeligheten enn på bildet. 

Anonymkode: 8c83c...7ac

Skrevet

For meg er det noe med hvordan blonderyggen ser ut. Blondene ser litt tynne og billige ut. Litt sånn at jeg hadde vært redd for å tre fingeren gjennom og lage hull eller om noen hekter seg fast med en negls så rakner hele saken. 

Skrevet
gale damen skrev (5 timer siden):

Hva mener du med billig? !0000 kroner for et plagg er dyrt, likevel er det billig for en brudekjole, som i min verden er et håndsydd plagg. En brudekjole skal ikke være laget av polyester og akryl, så sånn sett ser den billig ut. Snittet var pent, men modellen passer ikke kjolen. Den er ikke tacky, om det er det du mener med billig.

Hovedpoenget er at DU liker kjolen dersom det skal være din brudekjole.

Jeg syns heller ikke modellen er riktig her, hun er for tynn til å fylle den ut, og stylisten kunne ha gjort håret hennes litt mer spennende.

Anonymkode: 8f6a9...d56

Skrevet

Likte den godt🤩

Anonymkode: 9b276...c4d

Skrevet

Syns blonden ser billig og litt kjip ut, og enig med de andre at den burde blitt vist på en modell den faktisk passer til.

Men du? 10.000 er mye penger selv om det er billig for en brudekjole. Det hadde jeg ikke brukt på en kjole av polyester og akryl. En brudekjole skal være av skikkelige stoffer i god kvalitet, det er ikke denne.

Skrevet

Jeg likte den. Men Polyester??

Anonymkode: 26efc...c28

Skrevet

Syntes den var veldig fin. Og syntes også modelen kledde kjolen. Hun var nett, og da er det finest med enkle kjoler. Vil tro at en fyldigere modell hadde fått kjolen til å se helt anderledes ut. 

Anonymkode: 268ca...cde

Skrevet

Kjolen var ok, men modellen så ut som en selvsentrert, lat og sur anorektiker. Med en annen modell tror jeg den haďde sett bedre ut.

Anonymkode: 0d329...cdd

Skrevet

Tynn, små pupper... Kjolen i seg selv er helt fin. Men er sikker på at Samantha Fox hadde kledd den bedre enn denne modellen. 

Anonymkode: 2b765...548

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...