Anonym bruker Skrevet 25. desember 2021 #26 Skrevet 25. desember 2021 Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Jeg snakker generelt... ser bilder på Facebook og over alt ! Anonymkode: b57d0...6c7 Haha, dette må jo være trolling? Det er ikke egen jul du reagerer på engang, det er andre som feirer "feil" Anonymkode: f896f...4cf
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2021 #27 Skrevet 25. desember 2021 Vi fråtser ikke i julen. Vi har pinnekjøtt med tilbehør på julaften, ribbe 1.dag og 2.dag bestiller vi takeaway.. Det er derimot en del mer pålegg enn vanlig, og brødet er hjemmebakt. Vi har litt kaker og litt godteri, og masse frukt! Gaver har vi en del av, det er ting vi trenger og ting vi ønsker oss, ingenting verken spesielt dyrt, fancy eller unødvendig. Men det er spennende å åpne pakker, selv om det er ullsokker 😇 Vi lever såpass nøysomt resten av året, at en uke med litt ekstra, bare er hyggelig... Anonymkode: 422f7...e79
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2021 #28 Skrevet 25. desember 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jeg snakker generelt... ser bilder på Facebook og over alt ! Anonymkode: b57d0...6c7 Hva er relevansen til andres jul og at dine barn drukner i leker? Anonymkode: 909ca...ba8
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2021 #29 Skrevet 25. desember 2021 Mine barn får sinnsykt mye leker. Selv om vi ikke feirer Anonymkode: b57d0...6c7
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2021 #30 Skrevet 25. desember 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Mine barn får sinnsykt mye leker. Selv om vi ikke feirer Anonymkode: b57d0...6c7 Men da er det jo ditt ansvar? Hvorfor hisser du deg opp på andre når det er du som ikke klarer å sette grenser for egne barm? Anonymkode: 909ca...ba8
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2021 #31 Skrevet 25. desember 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Mine barn får sinnsykt mye leker. Selv om vi ikke feirer Anonymkode: b57d0...6c7 Det er vel strengt tatt ditt ansvar? Ingen store mengder leker her, vi bestemmer/styrer det. Hun har fått noen leker til jul som hun har ønsket seg veldig, resten er klær og andre nytteting. Ingen fråtsing, normal mengde mat , men annen type mat enn resten av året. Tar jula med største ro. Det vi setter pris på er tid sammen med familien, roen senker seg og vi nyter. Pandemi eller ikke, jula blir som vi gjør den til. Stress og jag, eller ro og kos. Anonymkode: 56371...a9a
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2021 #32 Skrevet 25. desember 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Jeg snakker generelt... ser bilder på Facebook og over alt ! Anonymkode: b57d0...6c7 Så... misunnelse, altså? Anonymkode: b105f...5cd
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2021 #33 Skrevet 25. desember 2021 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Men ungene DRUKNER i leker. De har så mye og folk kjøper sinnsykt mye.. hvor skal jeg gjøre av alt? Hva er vitsen? Anonymkode: b57d0...6c7 Da får du snakke med giverne, da. Anonymkode: 9c12f...d4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå