Gå til innhold

Fulgte dere myndighetenes råd på julaften?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Min svigerfar på 67 år døde av korona like før jul og jeg blir kvalm av arrogansen deres. Han var også uvaksinert pga sykdom og ble antagelig smittet av helsepersonell. 

Dere to beviser alle mine fordommer. 

Anonymkode: 36cac...e01

Og jeg kjenner en som døde av vaksinen. 34 år gammel småbarnsmor. 

Anonymkode: 05ac3...bc8

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Min svigerfar på 67 år døde av korona like før jul og jeg blir kvalm av arrogansen deres. Han var også uvaksinert pga sykdom og ble antagelig smittet av helsepersonell. 

Var helsepersonell uvaksinert? 

Anonymkode: 0d1b7...ed1

Anonym bruker skrev (56 minutter siden):

At vi alle skal dø av noe. 

Er det mulig å være så kynisk? Du fikk ikke med deg at vi har mistet en elsket bestefar? 

Anonym bruker skrev (På 25.12.2021 den 9.58):

Haha! Myndighetenes råd er jo bare tull. Endrer seg fra dag til dag og er så uforholdsmessig at jeg spyr. Til helv…. med alle tiltak og råd, vi må slippe opp og stå han av nå. 

Anonymkode: 05ac3...bc8

Slik tenker vi også. Vi slapper av og koser oss. Myndighetene har ingen innflytelse på vår julefeiring.

Anonymkode: be2ff...828

Annonse

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Er det mulig å være så kynisk? Du fikk ikke med deg at vi har mistet en elsket bestefar? 

Og jeg mistet en veldig kjær kollega til kreft for en måned siden. Jeg skylder imidlertid ikke på andre mennesker for det. 

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Og jeg mistet en veldig kjær kollega til kreft for en måned siden. Jeg skylder imidlertid ikke på andre mennesker for det. 

Er kreft smittsomt? Er dette en konkurranse om hvem som har mistet flest? Kynisk og dum der altså. 

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Ble han smittet av vaksinert personell? 

Min bestevenninne er sengeliggende etter andre vaksinedose. Selve sykdommen hadde hun trolig taklet uproblematisk. Hun er 25 år. Tok vaksinen for å beskytte de eldre 🤮

Anonymkode: 66294...5b9

Anonym bruker skrev (59 minutter siden):

Ble han smittet av vaksinert personell? 

Min bestevenninne er sengeliggende etter andre vaksinedose. Selve sykdommen hadde hun trolig taklet uproblematisk. Hun er 25 år. Tok vaksinen for å beskytte de eldre 🤮

Hvorfor spyr du av det?

Anonym bruker skrev (På 27.12.2021 den 22.09):

Hvorfor spyr du av det?

Fordi hun ble syk av vaksinen! De eldre som skal beskyttes har tatt sine skudd å er beskyttet! 

Annonse

Anonym bruker skrev (På 24.12.2021 den 22.20):

https://www.aftenposten.no/norge/i/RrlnnA/boer-du-bruke-munnbind-under-gaveaapningen-i-kveld-her-er-de-siste-koro

Så, brukte dere munnbind under juleselskapet med besteforeldre og holdt barnebarna 1 meter unna dem? 

Alle på feiringen var fullvaksinerte med henholdsvis to og tre skudd. Og ingen sitter og klasser på hverandre under gaveåpning.

Anonymkode: f07ba...30d

Anonym bruker skrev (På 24.12.2021 den 22.20):

https://www.aftenposten.no/norge/i/RrlnnA/boer-du-bruke-munnbind-under-gaveaapningen-i-kveld-her-er-de-siste-koro

Så, brukte dere munnbind under juleselskapet med besteforeldre og holdt barnebarna 1 meter unna dem? 

Nei, det gjorde vi ikke. Men besteforeldrene er ikke i risikogruppe, og de har tatt 3 vaksinedoser, så vi var godt innenfor anbefalingene likevel. Hadde 6 gjester (1 husstand) og kommer til å ha de samme gjestene nyttårsaften, så godt innenfor der også.

Anonymkode: fb291...111

Her var det kun oss 4 pluss et sett med besteforeldre. De er i kohorten vår, da vi bor så tett og er avhengig av hjelp fra de med barna for at logistikken går opp. Jeg og mannen har to doser, besteforeldrene har tre. Vi voksne er ikke tett på hverandre, men barna er tett på besteforeldrene. 

Anonymkode: e50ba...e34

• Opprett ny...