Anonym bruker Skrevet 23. desember 2021 #1 Skrevet 23. desember 2021 Her er det opp kl 8, vaske gulv (rakk ikke i går), finne frem klær og slappe av med en god bok og en kopp te. Askepott på TV, vekke fjortisene, mannen setter på middag og jeg drar på jobb. Så er det middag kl 17 når julen ringes inn, kake og gaveåpning. Så gjøre ingenting resten av kvelden. Hvordan er det hos dere? Anonymkode: 5146c...534
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2021 #2 Skrevet 23. desember 2021 Du drar på jobb når? Anonymkode: 03cce...6a7
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2021 #3 Skrevet 24. desember 2021 Vi sover til vi våkner. Hos oss så kommer nissen om natten, det er jeg vokst opp med. Så da åpner de gaven fra nissen når de våkner og spiser snop fra julestrømpen mens vi sitter i sofaen med dyner og ser et eller annet på tv. Så blir det sen skikkelig god frokost. Rundt kl 16 gjør vi oss klare og kjører til graven til mine besteforeldre og tenner lys før vi kjører videre til mine foreldre. Der spiser vi kl 18.00. Sånn ca 19.30 begynner vi å åpne pakker og det tar vel rundt 1,5-2 timer. Så sitter vi voksne og snakker resten av kvelden, spiser kaker, chips, snop, ungene leker rundt oss og det er bare helt fantastisk stemning. Elsker julen 🎅🏽 Anonymkode: ec4f8...fa8
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2021 #4 Skrevet 24. desember 2021 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Du drar på jobb når? Anonymkode: 03cce...6a7 13:00. Anonymkode: 5146c...534
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2021 #5 Skrevet 24. desember 2021 Sover til vi våkner. Strømpe og tv fra morgenen av. Nissen kommer om natta med en gave(gjerne et spill) frokost i 10 tiden. Vurderer en skitur på formiddagen,men ser an dagen først. Ribba settes inn mellom kl14-15. Kl.16 ordner vi oss. Og spiser ca kl 17. Etterpå åpner vi gaver, før barna legger seg og vi ser en film Anonymkode: 31d19...2a9
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2021 #6 Skrevet 24. desember 2021 Våknet klokken 05.00 av en eller annen teit grunn. Fyrt i ovnen (var bare 12 grader da jeg våknet) vekker barna til frokost 10.00, sorterer gaver etter frokost, barna blir hentet 12.00, jeg reiser til min mor ca 16.30, middag 17.00. Sitter lenge ved bordet. Så spiller vi spill og skravler før vi begynner på gaveåpning rundt 20.00. Reiser hjem ved midnatt Anonymkode: c73c7...88f
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2021 #7 Skrevet 24. desember 2021 Jeg skal faktisk jobbe dobbelt i dag og begynner nå kl 7, drar hjem kl 22. Anonymkode: 5842e...9a9
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 24. desember 2021 #8 Skrevet 24. desember 2021 Akkurat vært på en løpetur og nå fremover blir det kun avslapping og kos. Ungene er trolig matforgiftet og har vært dårlige i hele natt , mannen har hatt feber og frostrier i hele natt( vi tok vaksinen på onsdag ). Det ser rett og slett ut til at dagen i dag blir som den blir. Hvis ingen av de andre er i form i kveld så blir det julefilmer , en biff og litt vin på meg. Helt fint😊
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2021 #9 Skrevet 24. desember 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (4 timer siden): Akkurat vært på en løpetur og nå fremover blir det kun avslapping og kos. Ungene er trolig matforgiftet og har vært dårlige i hele natt , mannen har hatt feber og frostrier i hele natt( vi tok vaksinen på onsdag ). Det ser rett og slett ut til at dagen i dag blir som den blir. Hvis ingen av de andre er i form i kveld så blir det julefilmer , en biff og litt vin på meg. Helt fint😊 Husk å teste dere i tilfelle, så ingen andre blir smittet Anonymkode: c73c7...88f
Kira Skrevet 24. desember 2021 #10 Skrevet 24. desember 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (4 timer siden): Akkurat vært på en løpetur og nå fremover blir det kun avslapping og kos. Ungene er trolig matforgiftet og har vært dårlige i hele natt , mannen har hatt feber og frostrier i hele natt( vi tok vaksinen på onsdag ). Det ser rett og slett ut til at dagen i dag blir som den blir. Hvis ingen av de andre er i form i kveld så blir det julefilmer , en biff og litt vin på meg. Helt fint😊 Å nei! God bedring til resten av familien 😘 Her er det rolig i dag. Store deler av familien bor rundt om i Europa, og kan naturlig nok ikke feire her i år grunnet pandemien. Til nå har ungene kost seg med julestrømpe og film, mens mannen og jeg har vasket gulvet og fikset på kjøkkenet. Ribba går i ovnen etterhvert, og middagen er klar på slaget 17:00. Vi får noen gjester som sikkert er her en times tid før middagen Etter middag er det dessert og litt avslapning før vi startet med utdeling av gaver. Kvelden avsluttes som regel med kaker, kaffe og skravling. Regner med at ungene trekker seg tilbake til rommene etterhvert hvor de setter på en film før de skal legge seg.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 24. desember 2021 #11 Skrevet 24. desember 2021 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Husk å teste dere i tilfelle, så ingen andre blir smittet Anonymkode: c73c7...88f Testet i dag og tester for sikkerhets skyld om 2 dager i tillegg .
KellyTaylor Skrevet 24. desember 2021 #12 Skrevet 24. desember 2021 Sitter å ser Askepott mens ribben langtidstekes i dette øyeblikk. Kalle Anka kl 15.00 og håper mannen rekker å komme hjem før vi setter oss til bords kl 17.00. Tror det skal gå bra God bedring til dere @mamma til adhd gutt<3 ❤️
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 24. desember 2021 #13 Skrevet 24. desember 2021 Kira skrev (7 minutter siden): Å nei! God bedring til resten av familien 😘 Her er det rolig i dag. Store deler av familien bor rundt om i Europa, og kan naturlig nok ikke feire her i år grunnet pandemien. Til nå har ungene kost seg med julestrømpe og film, mens mannen og jeg har vasket gulvet og fikset på kjøkkenet. Ribba går i ovnen etterhvert, og middagen er klar på slaget 17:00. Vi får noen gjester som sikkert er her en times tid før middagen Etter middag er det dessert og litt avslapning før vi startet med utdeling av gaver. Kvelden avsluttes som regel med kaker, kaffe og skravling. Regner med at ungene trekker seg tilbake til rommene etterhvert hvor de setter på en film før de skal legge seg. Tusen takk🥰. Selv om dagen ser ut til å bli litt annerledes enn planlagt så skal vi kose oss så mye som mulig😊
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 24. desember 2021 #14 Skrevet 24. desember 2021 KellyTaylor skrev (1 minutt siden): Sitter å ser Askepott mens ribben langtidstekes i dette øyeblikk. Kalle Anka kl 15.00 og håper mannen rekker å komme hjem før vi setter oss til bords kl 17.00. Tror det skal gå bra God bedring til dere @mamma til adhd gutt<3 ❤️ Tusen takk❤️ Koser meg med Askepott og en kopp te nå mens gutta mine sover😊
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2021 #15 Skrevet 24. desember 2021 Mye sex, frokost, lage middag/se på tv. Spise middag, åpne pakker, sløve, legge seg, ha sex igjen. Anonymkode: db991...f46
Himmel og hav Skrevet 24. desember 2021 #17 Skrevet 24. desember 2021 God bedring til de med sykdom i huset. Her var jeg oppe tidlig, fyra i ovnen og mata fuglene. Ribba gikk i ovnen 10.15. Da er den ferdig til 15.30. Da skal jeg ta med meg den til mine foreldre og ta over kjøkkenet, så kommer resten av gjestene 17. 00. Alle skal hurtigteste seg før de kommer, og alle har holdt seg unna sosiale tilstelninger den siste uka i håp om en "normal" julaften. Nå er det Askepott, og når den er over skal jeg lage riskrem, saus og gå i dusjen. Resten av familien ordner seg mellom slaga, men siden de ikke har like mye på programmet som meg, så har de bare å skygge banene når jeg må noe på kjøkken eller bad .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå