Anonym bruker Skrevet 23. desember 2021 #2 Skrevet 23. desember 2021 Ja, er greit i rute. Blir rolig tempo i morgen, gleder meg veldigđ„° Du da, HI? Anonymkode: 32e71...1e0
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2021 #3 Skrevet 23. desember 2021 Er i rute, men ikke sÄ vanskelig. Feirer jul for barnas skyld. Anonymkode: 3f6d8...af8
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2021 #4 Skrevet 23. desember 2021 Sitter i karantene og mÄ vÊre alene sÄ blir ikke jul her, det gidder jeg ikke. Blir pizza og tv. Greit nok. Anonymkode: 7490a...b09
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2021 #5 Skrevet 23. desember 2021 Nesten i mÄl. Testet positivt pÄ corona, sÄ det som ikke er klart, blir ikke klart. Hadde heldigvis juletre i hus, samt var nesten ferdig med gaver og innkjÞp av mat. SÄ det blir iallfall nesten skikkelig jul. Anonymkode: 9b88c...452
sug lut Skrevet 23. desember 2021 #6 Skrevet 23. desember 2021 Alt klappet og klart. Pynta og vaska (prinsippet "reint nok" gjelder") og dekket pÄ, med nystrÞket damaskduk og -servietter og nypusset sÞlv. Kakeboksene er fulle (dvs runde to...), kjÞleskapet ogsÄ. Det er jo Ärets enkleste middag, i arbeidsintensitet, sÄ den delen krever lite pÄ selve dagen. MÄ ordne i stand til overnattingsgjester bare. Gjestene kommer til middag klokka fem, fÞr det skal det bare stekes ribbe - den gjÞr seg sjÞl i ovnen - og kokes poteter (skrelling er ikke min jobb) og sÄnt enkelt, og ellers i stor grad ses film med klementiner og julebrus, og gÄs tur. Har ikke tenkt Ä ta noen vanskeligere avgjÞrelser enn hvilken kjole jeg skal ha pÄ meg. Frydefullt glad for jula.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2021 #7 Skrevet 23. desember 2021 Huset er klart, gaver, kaker osv. er pĂ„ plass. Mannen ordner ribba. Jeg skal bare ordne julestrĂžmper fĂžr jeg legger meg, sĂ„ har jeg "fri" frem til kl 16 i morgen. Da skal jeg begynne Ă„ dekke bordet og hjelpe til med litt tilbehĂžr. đ Frem til da blir det sofa, julestrĂžmpe, julehefter og tv. Anonymkode: 2d659...975
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2021 #8 Skrevet 23. desember 2021 Kaker og mat er stort sett ferdiglaget, gavene er i hus, men ikke innpakket, huset er ryddet og vasket. Dukene er vasket og rullet, men ikke lagt pÄ bordene, juletrÊrne stÄr pÄ fot men er ikne pyntet og nÄ liggee jeg og holder meg vÄken i pÄvente av at tenÄri gene skal sovne sÄ jeg kan ordne julestrÞmpene. Anonymkode: 96919...8c4
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2021 #9 Skrevet 23. desember 2021 Er i rute. Gleder meg? Tja.... Har vanskelig for Ä kjenne den o store julestemningen etter at jeg ble voksen. Men gleder meg til et godt mÄltid, selv om vi pga koronasmitte blir fÊrre enn planlagt. Anonymkode: 7db0a...a69
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2021 #10 Skrevet 24. desember 2021 Alt er klart. De siste gavene pakket jeg inn nettopp. Leiligheten er shinet fra topp til tĂ„. Alle sengene er byttet pĂ„, vaskerommet er helt tomt for klĂŠr(det skjer kun en gang i Ă„retđ) Alle ungene har badet og lagt seg i rene senger. Jeg ligger pĂ„ sofaen som en julegris og spiser snop. Vi skal til mine foreldre imorgen sĂ„ der kommer jeg til duk og dekket bord đ„° Anonymkode: 1585b...632
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2021 #11 Skrevet 24. desember 2021 Jepp er i rute. Gleder meg ogsĂ„đ Anonymkode: 7d2b7...cf3
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2021 #12 Skrevet 24. desember 2021 Jeg har aldri vĂŠrt sĂ„ langt unna «i rute» som i Ă„r. Vaske ga jeg opp, vi flyttet for bare noen uker siden og det jeg har av tid til Ă„ vaske gikk til nedvask pĂ„ huset vi skal selge, lite tid etter en runde korona og isolasjon. Pappesker overalt đ  Da jeg logget av i gĂ„r orket jeg ikke mer enn det jeg mĂ„. Vi har gaver, julestrĂžmpe, ett pyntet tre. Kjolen fant jeg heldigvis i en eske. Alle er friske og jeg gleder med til middag med familien i kveld đ Anonymkode: 6dad8...1c6
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2021 #13 Skrevet 24. desember 2021 Ja og jađ„° Anonymkode: de40b...e5e
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2021 #14 Skrevet 24. desember 2021 Anonym bruker skrev (13 timer siden): Ja, er greit i rute. Blir rolig tempo i morgen, gleder meg veldigđ„° Du da, HI? Anonymkode: 32e71...1e0 Litt jobb her og sĂ„ kose meg med litt god mat og en film. Til mine foreldre om kvelden đ Og blir godt med noen fridager fra jobb. Anonymkode: cca1a...d5e
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2021 #15 Skrevet 24. desember 2021 Feirer jul pÄ hytta for fÞrste gang og hater det. Teller ned timene til vi kan dra hjem. Gleder meg til ferien er over. Anonymkode: 2e0d2...210
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 24. desember 2021 #16 Skrevet 24. desember 2021 Skal se pĂ„ Pippi nĂ„ og det gir gode minner. Resten av dagen blir kun avslapping pĂ„ meg og i kveld steker jeg meg en biff. Resten av huset er syke og alle tre ligger pĂ„ egne rom med film eller musikk. De koser seg heldigvis med det. Ingen sure minner her og dagen har vĂŠrt super hittil. Koser meg med Astrid Lindgren , te, varme i peisen , snapping med venninner , julemusikk og viten om at vi tross alt har det godt og at vi ikke har noen verdens ting Ă„ klage over. Herregud sĂ„ godt vi har det . I rute? SĂ„ absolutt . âïžâïž God jul alle sammenâ€ïž
*Miss Marple* Skrevet 24. desember 2021 #17 Skrevet 24. desember 2021 Jeg trodde jeg var ganske godt i rute, men jeg har syslet med ting i hele dag.  Men nĂ„ er alt klart og jeg venter bare pĂ„ at det skal bli min tur pĂ„ badet. Jeg tror jeg skal bevilge meg et glass vin, faktisk.Â
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 24. desember 2021 #18 Skrevet 24. desember 2021 *Miss Marple* skrev (2 minutter siden): Jeg trodde jeg var ganske godt i rute, men jeg har syslet med ting i hele dag.  Men nĂ„ er alt klart og jeg venter bare pĂ„ at det skal bli min tur pĂ„ badet. Jeg tror jeg skal bevilge meg et glass vin, faktisk. Det synes jeg du har fortjent ! Her skal jeg skĂ„le til sĂžlvguttene â€ïž
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ