Gå til innhold

Noen som har valgt separate soverom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hilsen søvnløs.

Anonymkode: d3d6a...544

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har. Jeg sover lett og mannen puster tungt og snorker. Vi får begge en god natt søvn nå

Anonymkode: 5ca84...7fa

Skrevet

Vi har hver vårt soverom, begge snorker og vekker den andre.

Anonymkode: eae3c...092

Skrevet

Mannen har alarmen på 05.00 ligger og slumrer til kl 05.45, og lar alarmen ringe i all evighet. Jeg sover veldig lett så jeg våknet alltid av den første alarmen. Så han sover på sofaen, han syntes selv det var en veldig god idé og han sover veldig godt på sofaen. Jeg begynner på jobb kl 09.00 så jeg kan sove mye lenger enn han. 

Anonymkode: 0ac39...683

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Mannen har alarmen på 05.00 ligger og slumrer til kl 05.45, og lar alarmen ringe i all evighet. Jeg sover veldig lett så jeg våknet alltid av den første alarmen. Så han sover på sofaen, han syntes selv det var en veldig god idé og han sover veldig godt på sofaen. Jeg begynner på jobb kl 09.00 så jeg kan sove mye lenger enn han. 

Anonymkode: 0ac39...683

Er det ikke kronglete å legge på laken og finne frem dyne og pute hver kveld, og rydde bort og ordne sofaen hver morgen?
(Regner ikke med at han ligger hver kveld på sofa uten sengetøy, det er jo veldig uhygienisk). 
Greit å ha separate rom, men soverom trenger man vel uansett? 

Vi har et gjesterom som mannen bruker innimellom. Både etter en fest fordi alkohol=snorking, og hvis en av oss trenger å sove ut uforstyrret. 

Anonymkode: 26a22...0b6

Skrevet

Vi har hatt separate soverom i mange år, og hadde aldri i verden vært gift i dag hvis vi ikke hadde hatt denne muligheten. 

Anonymkode: 78e13...324

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Er det ikke kronglete å legge på laken og finne frem dyne og pute hver kveld, og rydde bort og ordne sofaen hver morgen?
(Regner ikke med at han ligger hver kveld på sofa uten sengetøy, det er jo veldig uhygienisk). 
Greit å ha separate rom, men soverom trenger man vel uansett? 

Vi har et gjesterom som mannen bruker innimellom. Både etter en fest fordi alkohol=snorking, og hvis en av oss trenger å sove ut uforstyrret. 

Bare sånn av ren nysgjerrighet: Hvordan/hvordan er det mer uhygienisk å sove på sofaen om natten og ta seg en lur eller ligge i den å sove på dagen? 

Anonymkode: b50fe...641

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Bare sånn av ren nysgjerrighet: Hvordan/hvordan er det mer uhygienisk å sove på sofaen om natten og ta seg en lur eller ligge i den å sove på dagen? 

Anonymkode: b50fe...641

Det håper jeg du skjønner uten nærmere forklaring. Men i tilfelle du ikke bare kverulerer; av samme grunn som at det er behov for å skifte sengetøy jevnlig. Pga midd, hudrester og skitt for å nevne noe. Og selvsagt legger man seg ikke i senga i klær som man har vært på butikk/jobb/skole/barnehage i. Det gjør man ofte i sofaen, altså er den ikke en «ren sone» slik senga er.

Men for all del, hvis vedkommende heller vil vrenge av trekkene på sofaputene og vaske dem ukentlig må de gjerne det. Men det høres ennå mer kronglete ut. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...