Gå til innhold

Hvorfor ble tråden "Norske medier er tyst vedrørende de massive demonstrasjonene rundt om i verden. Hvorfor?" slettet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Spør på Ris og Ros, ikke her.

Anonymkode: 63727...3f1

Det har jeg gjort. Tenkte kanskje noen her visste det, den er jo åpenbart rapportert for noe. 🤷‍♀️

Anonymkode: 5360c...af7

Annonse

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Det har jeg gjort. Tenkte kanskje noen her visste det, den er jo åpenbart rapportert for noe. 🤷‍♀️

Du, de færreste er interessert i sånn konspiranoia-skit. Så det er neppe noen som grubler på hvor den ble av.

Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Noen som vet?

Kan jo være den ligger til moderering og ikke er slettet

Anonymkode: dd0ee...be7

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Du, de færreste er interessert i sånn konspiranoia-skit. Så det er neppe noen som grubler på hvor den ble av.

Konspiranoia-skit? Den handlet om demonstrasjoner rundt om i verden med påfølgende instabilitet, uro og konflikter. Ganske dagsaktuelt tema og overhode ikke noe konspi-greier. 

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Konspiranoia-skit? Den handlet om demonstrasjoner rundt om i verden med påfølgende instabilitet, uro og konflikter. Ganske dagsaktuelt tema og overhode ikke noe konspi-greier. 

Den tråden er neppe noe dette nettstedet ønsker å assosieres med. Løgner og falske nyheter bør ikke få en plattform.

Anonymkode: c6b47...13a

Det står ikke noe om at den ble slettet eller er skjult for moderering. Og hvorfor syntes du det var greit å forvirre litt i tråden på ris og ros? Det holdt vel med ett spørsmål der? 

Anonymkode: b03cf...c46

Annonse

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Det står ikke noe om at den ble slettet eller er skjult for moderering.

Anonymkode: 00038...ba8

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Kan du utheve der det står at den er slettet? Jeg ser det ikke. 

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Det står ikke noe om at den ble slettet eller er skjult for moderering.

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ja Jøss, nå fikk jeg skikkelig svar. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det ble fra hi forsøkt spredt et verdensbilde som er falskt og farlig.

Dette skjer, jo, akkurat nå over hele verden. Vi får bare ikke vite om det på nrk dagsrevyen eller tv2 nyhetene. Det betyr ikke at det ikke skjer. Jeg syns det er skremmende at det skjer og skremmende at det ikke blir videreformidlet oss. Google demontrations Australia, Austra, Brussels, London, så finner du det på internasjonale medier. 

Jeg kan ikke se at hi i den andre tråden brøt noen regler, derfor etterspurte jeg info om hvorfor tråden forsvant. 

Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Dette skjer, jo, akkurat nå over hele verden. Vi får bare ikke vite om det på nrk dagsrevyen eller tv2 nyhetene. Det betyr ikke at det ikke skjer. Jeg syns det er skremmende at det skjer og skremmende at det ikke blir videreformidlet oss. Google demontrations Australia, Austra, Brussels, London, så finner du det på internasjonale medier. 

Jeg kan ikke se at hi i den andre tråden brøt noen regler, derfor etterspurte jeg info om hvorfor tråden forsvant. 

Fake news. For det første om norsk presse (for om du googler finner du dette dekket i alle store norske medier - jo, de dekker det fortløpende) og for det andre om omfanget av den norske demoen. Og fake news vil ikke Egmont være en plattform for. Det var nemlig denne mistroen og løgnene til folk som dere som førte til stormingen av kongressen i USA.

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Fake news. For det første om norsk presse (for om du googler finner du dette dekket i alle store norske medier - jo, de dekker det fortløpende) og for det andre om omfanget av den norske demoen. Og fake news vil ikke Egmont være en plattform for. Det var nemlig denne mistroen og løgnene til folk som dere som førte til stormingen av kongressen i USA.

Det er ikke fake news, det skjer. Wow, folk er blitt helt blinde her i Norge. Dét er det mest skremmende.

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Det er ikke fake news, det skjer. Wow, folk er blitt helt blinde her i Norge. Dét er det mest skremmende.

Det er fake news at dette ikke dekkes av norske medier. Det er undergravende for tilliten til mediene å spre rykter om at de sensurerer bort denslags nyheter. Tror du du er den eneste som vet om at det er noen som demonstrerer rundt i verden? Som jeg sa i den andre tråden, det er dekket av nrk, tv2, VG, Dagbladet, Aftenposten.... alle. Hvorfor vil du påstå at det ikke stemmer? Det er også fake news at det var mer enn noen få hundre i demo i Oslo. Uansett hva venninna di påstår.

Endret av sug lut
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Det mest skremmende med mange konspirasjonsteoretikere, er at de virkelig ikke forstår selv at de er nettopp det. Ja, det skjer, men i motsetning til hva du hevder, så står det om dette i norske aviser. Ingen er blinde, de fleste av oss bare driter i at noen få går bananas over vaksiner ol. 

Anonymkode: a25de...d52

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Den oppfordret i hvertfall tilspekulasjoner, for å si det pent.

Anonymkode: 6a765...0ed

Ja tenk at det er 2 sider av en sak, og at tenk hvis vi får vite litt mer av sannheten 

Gladjente00 skrev (11 minutter siden):

Ja tenk at det er 2 sider av en sak, og at tenk hvis vi får vite litt mer av sannheten 

Sannheten er at noen blir krenket over at de ikke er solidariske og det derfor blir vurdert tiltak som ekskluderer dem fra noen få situasjoner. Det er et valg man selv tar, og da får man stå for det.

Anonymkode: a25de...d52

Flyttet og flettet sammen to tråder om samme tema. Tråden ble lagt inn i slette/skjule tråden bare kjapt før jeg måtte dra videre derfor ble det ikke spesifisert at den ble skjult for moderering. Nå er det oppdatert og tråden er fjernet da vi legger oss på en stram linje i forhold til hvilke medier vi godtar rundt denne situasjonen.

Admin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...