Gå til innhold

Hva skjer med meg? Tok dose 3 i går. Covid vaksine

Anbefalte innlegg

I dag våknet jeg og var ikke meg selv. Klarte ikke å dusje pga var så kvalm og redusert. Har vært grådig redusert i hele dag. Lagt under dynen og sovet mye. Kvalm. Fryser osv... erfaring?  Er det vanlig bivirkninger?  Går det over? 

Anonymkode: b8ec3...af2

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Ja, vanlig bivirkning, og varer vanligvis ikke mer enn 1-3 døgn. Man får jo en slags light-versjon av selve sykdommen. 

Anonymkode: 63905...e7a

Ja. Okei.. men jeg fikk ikke det sist. Og kvalme? 

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Det hørtes ikke godt ut. Ta kontakt med legevakt hvis du er i tvil. 

Anonymkode: 83978...b52

Er ikke det hysterisk da? Men jeg er skikkelig dårlig ja... klarer ikke å stå på beina noe særlig. Må ligge 😥

Annonse

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Ikke uvanlig. Flere av de jeg kjenner som har fått dose 3, har ligget rett ut med feber, kvalme, hodepine osv. Selv har jeg ikke reagert, tok booster for et par dager siden. 

Anonymkode: 08af3...be9

Så godt å høre at det ikke bare er meg.. jeg har skikkelig hodepine og 😰 hvorfor reagere så voldsomt på dose 3?

Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Så godt å høre at det ikke bare er meg.. jeg har skikkelig hodepine og 😰 hvorfor reagere så voldsomt på dose 3?

Det er vel fordi kroppen din nå har produsert antistoffer, og dermed reagerer sterkere på vaksine? 

Anonymkode: ccc4d...7f0

Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Ja. Okei.. men jeg fikk ikke det sist. Og kvalme? 

Det er faktisk et godt tegn at du reagerer så kraftig, det betyr at immunforsvaret ditt virkelig virker og er klar for å takle en reell infeksjon også. Det er noen som får kvalme og diaré som symptomer på korona. 

Anonymkode: 63905...e7a

Annonse

• Opprett ny...