Anonym bruker Skrevet 24. desember 2021 #26 Del Skrevet 24. desember 2021 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Selv om du ikke blir syk, kan du få langtidsvirkninger av korona. Er uttalig med mennesker som ikke har fått tilbake lukt- og smakssans. Vi vet heller ikke om de noen gang får det. For å nevne noe. Anonymkode: 227c1...d3e Og hvordan bidrar dette til å belaste helsevesenet? Anonymkode: 36375...be1 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144424717-mange-har-snudd/page/2/#findComment-149663424 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2021 #27 Del Skrevet 25. desember 2021 Jeg tror ikke et sekund på at de fleste tar vaksine i solidaritet og uselviskhet. De fleste tar den pga press, for å slippe å føle seg utenfor og for å fortsatt kunne ha friheten til å reise og leve som normalt. Alle dere som skriker opp om deres innsats for andre og deres solidaritet, på hvilke andre områder i livet ville dere valgt å ofre eget liv og helse for andres skyld? Hvis dere hadde vært så uselvisk som dere hevder og ofret så mye for andre så hadde vel ingen sultet og vært fattige heller. Dessuten er det nå vel kjent at vaksinerte smitter like mye, og at de under 50 svært sjelden blir alvorlig syk. Dermed faller alle disse argumentene bort. Er du over 50 og har underliggende sykdom kan du ta vaksinen for din egen skyld, fordi du har noe høyere risiko for å bli alvorlig syk Anonymkode: d9815...a98 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144424717-mange-har-snudd/page/2/#findComment-149663573 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2021 #28 Del Skrevet 25. desember 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Jeg tror ikke et sekund på at de fleste tar vaksine i solidaritet og uselviskhet. De fleste tar den pga press, for å slippe å føle seg utenfor og for å fortsatt kunne ha friheten til å reise og leve som normalt. Alle dere som skriker opp om deres innsats for andre og deres solidaritet, på hvilke andre områder i livet ville dere valgt å ofre eget liv og helse for andres skyld? Hvis dere hadde vært så uselvisk som dere hevder og ofret så mye for andre så hadde vel ingen sultet og vært fattige heller. Dessuten er det nå vel kjent at vaksinerte smitter like mye, og at de under 50 svært sjelden blir alvorlig syk. Dermed faller alle disse argumentene bort. Er du over 50 og har underliggende sykdom kan du ta vaksinen for din egen skyld, fordi du har noe høyere risiko for å bli alvorlig syk Anonymkode: d9815...a98 Helt riktig. De som ikke ønsker vaksinen står i et enormt press. Det er press fra media, myndigheter, såkalte venner og familie. De som bøyer av nå og tar vaksinen, gjør det kun fordi de bukker under for press. Anonymkode: 09050...a52 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144424717-mange-har-snudd/page/2/#findComment-149663577 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2021 #29 Del Skrevet 25. desember 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jeg tror ikke et sekund på at de fleste tar vaksine i solidaritet og uselviskhet. De fleste tar den pga press, for å slippe å føle seg utenfor og for å fortsatt kunne ha friheten til å reise og leve som normalt. Alle dere som skriker opp om deres innsats for andre og deres solidaritet, på hvilke andre områder i livet ville dere valgt å ofre eget liv og helse for andres skyld? Hvis dere hadde vært så uselvisk som dere hevder og ofret så mye for andre så hadde vel ingen sultet og vært fattige heller. Dessuten er det nå vel kjent at vaksinerte smitter like mye, og at de under 50 svært sjelden blir alvorlig syk. Dermed faller alle disse argumentene bort. Er du over 50 og har underliggende sykdom kan du ta vaksinen for din egen skyld, fordi du har noe høyere risiko for å bli alvorlig syk Anonymkode: d9815...a98 Jeg skriver aldri dette men: AMEN! Anonymkode: e47f1...642 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144424717-mange-har-snudd/page/2/#findComment-149663653 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2021 #30 Del Skrevet 27. desember 2021 Anonym bruker skrev (På 25.12.2021 den 13.41): Jeg tror ikke et sekund på at de fleste tar vaksine i solidaritet og uselviskhet. De fleste tar den pga press, for å slippe å føle seg utenfor og for å fortsatt kunne ha friheten til å reise og leve som normalt. Alle dere som skriker opp om deres innsats for andre og deres solidaritet, på hvilke andre områder i livet ville dere valgt å ofre eget liv og helse for andres skyld? Hvis dere hadde vært så uselvisk som dere hevder og ofret så mye for andre så hadde vel ingen sultet og vært fattige heller. Dessuten er det nå vel kjent at vaksinerte smitter like mye, og at de under 50 svært sjelden blir alvorlig syk. Dermed faller alle disse argumentene bort. Er du over 50 og har underliggende sykdom kan du ta vaksinen for din egen skyld, fordi du har noe høyere risiko for å bli alvorlig syk Anonymkode: d9815...a98 Spot on. Jeg tok vaksinen for min egen del, nå ved dose tre er det ingen nytte å hente for min del og jeg står over. Vi er oss selv nærmest og argumentet for fellesskapet forsvinner når vaksinerte smittes og smitter, samt man tilbyr tredje dose til en gruppe som allerede er langt nok beskyttet og har svinnende liten risiko for alvorlig sykdom. Hvis man skal slå seg på brystet med solidaritet og fellesskapets beste, rapper man ikke vaksiner fra land med lav dekning for å helgardere seg selv. Toppen av egoisme. Anonymkode: f3d3c...908 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144424717-mange-har-snudd/page/2/#findComment-149664393 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg