Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

mamma til adhd gutt<3 skrev (1 time siden):

Tusen takk til alle som har snudd. Det er aldri for sent ❤️

Takke den gjengen som har dratt ut denne pandemien unødvendig er vel å dra den litt langt. Takk heller de som var oppegående fra første stund.

Anonymkode: 85d53...cb9

Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Takke den gjengen som har dratt ut denne pandemien unødvendig er vel å dra den litt langt. Takk heller de som var oppegående fra første stund.

Nå er det jo de såkalt oppegående som har drevet frem pandemien siste månedene ved å "leve som normalt" etter at Erna åpnet opp til fri smitteflyt og fri smittefest overalt...

Anonymkode: 2e20d...3c5

Annonse

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Nå er det jo de såkalt oppegående som har drevet frem pandemien siste månedene ved å "leve som normalt" etter at Erna åpnet opp til fri smitteflyt og fri smittefest overalt...

Anonymkode: 2e20d...3c5

Jeg er så møkk lei sånne tåpelige uttalelser! Hva f**n vet du om det??? Hvordan kan du vite om de som lever som normalt er vaksinert eller uvaksinert? Hvorfor innbiller du deg at alle vaksinerte driter i smittevern og alle uvaksinerte er dødsflinke og såååå forsiktige? Vel, news flash: statistisk sett er det primært de samme som nekter å vaksinere seg som også ikke tror korona er så farlig og derfor tar lettest på smittevern (eller driter i det). Idioti er som regel gjennomgående. 

Sånn, dagens utblåsning!

Anonymkode: 2138b...780

Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Ingen skal føle at det ikke er bra at de snur.

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg er så møkk lei sånne tåpelige uttalelser! Hva f**n vet du om det??? Hvordan kan du vite om de som lever som normalt er vaksinert eller uvaksinert? Hvorfor innbiller du deg at alle vaksinerte driter i smittevern og alle uvaksinerte er dødsflinke og såååå forsiktige? Vel, news flash: statistisk sett er det primært de samme som nekter å vaksinere seg som også ikke tror korona er så farlig og derfor tar lettest på smittevern (eller driter i det). Idioti er som regel gjennomgående. 

Sånn, dagens utblåsning!

Du er ikke bedre selv😉 

Anonymkode: 4aa94...82a

Det er primært de som har reist utenlands som har stått for de store smitteutbruddene. De er mindre oppegående enn uvaksinerte 

Anonymkode: 5db0c...0dc

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

De som tenker selv og ikke er en en sau mener du.....

Anonymkode: 64989...74f

Sånn, dagens utblåsning!

Eller dere kan ta til dere det FHI sier, vaksinen er ikke nok alene. 

Bra for de at de møter denne bølgen bedre beskyttet, bra for sykepleiere og leger ved intensivavdeling at forhåpentligvis det blir en og annen som slipper behandling der. 

Holdt tåta med den sutringen og behovet for å skylde på noen, det er ingen enkeltpersoners skyld dette. 

Anonymkode: f3d3c...908

Anonym bruker skrev (52 minutter siden):

Eller dere kan ta til dere det FHI sier, vaksinen er ikke nok alene. 

Bra for de at de møter denne bølgen bedre beskyttet, bra for sykepleiere og leger ved intensivavdeling at forhåpentligvis det blir en og annen som slipper behandling der. 

Holdt tåta med den sutringen og behovet for å skylde på noen, det er ingen enkeltpersoners skyld dette. 

Anonymkode: f3d3c...908

Ja, jeg gjør jo det. Hele poenget med innlegget mitt er jo at de fleste vaksinerte er flinke og skjønner at vaksinen ikke er nok i seg selv. Dvs, det kunne vært det dersom alle som kan tok den, men enn så lenge må man være flink i tillegg til at man er solidarisk nok til å ta vaksinen. 

Annonse

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

har du ikke medisin grunnlag er det i så fall svært egoitisk, nå er det 60% av de innlagte som er uvaksinert

Anonymkode: 4374a...788

Jeg er ung og frisk, så det er en mikroskopisk sjanse for at jeg blir så syk at jeg må legges inn. Du har tatt dine to eller tre doser, så da er du safe og trenger ikke å bekymre deg over meg. Send mine doser til en sykepleier i et u-land. 

Anonymkode: 09050...a52

On 12/23/2021 at 2:13 PM, Anonym bruker said:

Jeg er ung og frisk, så det er en mikroskopisk sjanse for at jeg blir så syk at jeg må legges inn. Du har tatt dine to eller tre doser, så da er du safe og trenger ikke å bekymre deg over meg. Send mine doser til en sykepleier i et u-land. 

ego lenge leve

Anonymkode: 4374a...788

Anonym bruker skrev (På 23.12.2021 den 14.13):

Ja, du får si det til legen, hvis du plutselig blir så syk at du må på intensiven.

"Nei, dette kan ikke være korona, doktor, for jeg er ung og frisk, det må være et plutselig fall av astma eller et ekstremt allergiutbrudd"

Anonymkode: 138bd...28f

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Ja, du får si det til legen, hvis du plutselig blir så syk at du må på intensiven.

"Nei, dette kan ikke være korona, doktor, for jeg er ung og frisk, det må være et plutselig fall av astma eller et ekstremt allergiutbrudd"

Anonymkode: 138bd...28f

Så sint og bitter på selveste julaften???

Anonymkode: 36375...be1

Anonym bruker skrev (På 22.12.2021 den 20.19):

De som tenker selv og ikke er en en sau mener du.....

Anonymkode: 64989...74f

Det dummeste jeg hører er at folk som har vaksinert seg blir nedgradert til en saueflokk. At man VALGTE å ta vaksinen så fort man kunne betyr ikke automatisk at man ikke har gjort en veloverveid beslutning. 

Anonymkode: 35387...4c2

Anonym bruker skrev (På 23.12.2021 den 14.13):

Selv om du ikke blir syk, kan du få langtidsvirkninger av korona. Er uttalig med mennesker som ikke har fått tilbake lukt- og smakssans. Vi vet heller ikke om de noen gang får det. For å nevne noe. 

Anonymkode: 227c1...d3e

• Opprett ny...