Gå til innhold

Revmatisme/ fibromyalgi ol fb grupper.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg treng råd og hjelp, og har leita opp nokre grupper på fb, men har på følelsen at det ofte endar opp i ein konkurranse om kor sjuke ein kan vere... Nokon som kjenner til slike grupper som er konstruktive og støttande? Eg er så lett påverkelig, så om det blir for mykje syting og klaging blir eg berre dårlegare av å lese der... 

Anonymkode: 0753b...e04

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til! Er medlem av flere og makan til feilinformasjon og hvem som er sykest tar helt av.

Skrevet

Er medlem av flere grupper for en helt annen sykdom, og det er jo helt galehus til tider. Den ene mye sykere enn den andre, og tips som er helt feil. Og selvfølgelig mye hat mot leger som bare gjør feil og ikke gir dem det de trenger. 

Altså, stort sett er det godt å ha de gruppene, for man kan spørre om alt - og få et ok svar. Men med en gang noen spør om hvilke symptomer andre har, f.eks, så er det i gang... 

Anonymkode: 25f06...aa8

Skrevet

Var medlem i en slik gruppe for en annen sykdom og måtte melde meg ut. Nåde de som forsøkte å spre litt god stemning. «Så fint at du har en bra dag, men det er faktisk folk som er SYKE her inne så vis hensyn». Alle mine fordommer ble bekreftet asså. 

Anonymkode: cd731...dc1

Skrevet

Det må presiserast at eg ikkje har fordommar mot folk som er sjuke altså, berre mot dei aller mest ivrige fb brukarane på slike grupper. Dei manglar nok kanskje litt sperrer og likar ekstra godt kos med misnøye. 

Anonymkode: 0753b...e04

Skrevet

Må legge til en ting. Er medlem i en stor gruppe for psykisk helse også (mest for psykisk syke, altså), og makan til positiv gjeng! Det er støtte, gladsaker, folk deler hva de er takknemlig for osv. Stor kontrast til disse andre gruppene. 

Anonymkode: 25f06...aa8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...