Gå til innhold

Romjul og salg. Hva ønsker du deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her gleder jeg meg alltid til salget og i år leter jeg etter varme gensere og noen varme vinterstøvler . Hva leter dere etter på salget? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting. Må betale strømregning i januar 🥺

Anonymkode: 88098...720

Skrevet

Sorte vintersko

Anonymkode: c8ce5...2f8

Skrevet

Tror jeg får veske av mannen, hvis ikke skal jeg se på det ;) 

Skrevet
frk Nilsen skrev (2 minutter siden):

Tror jeg får veske av mannen, hvis ikke skal jeg se på det ;) 

Hva slags?

Skrevet

Et par vintersko, kanskje noe juleservise, julestjerne til vinduet, og er på jakt etter fine stoffservietter, et sengeteppe og noen fargerike håndklær.

Skrevet

Tenker at jeg får nok til jul, så jeg trenger ikke drive å kjøpe for å fylle opp noe mer skuffer og skap. Handle bare for å handle fordi det er salg gjør jeg rett og slett ikke. Det er bortkastet 

Anonymkode: 9d4fb...4ea

Skrevet

Jeg trenger nye vanntette sko, både vintersko og joggesko faktisk.

Har hund og går mye.

Gore tex joggeskoene mine kastet jeg da jeg ryddet i gangen for ikke lenge siden, de var 2 år gamle og helt utslitt, så jeg må ha et nytt par før snøen smelter.

Har et par vintersko som duger, men som ikke er pene lenger. De er sikkert 4-5 år gamle, og duger nok en stund til. De er i skinn, med ull inni, og jeg har lagt i en god såle. Men de er ikke pene lenger, så jeg trenger et nytt par som er litt penere å se på. Jeg kan vente til neste vinter da, så stresser ikke med det...

Anonymkode: 1c46a...8d9

Skrevet

Trenger ingenting, men det poppet opp en HH lang boblejakke på fb nylig. Den var på salg og jeg trenger den ikke men.....

Skrevet

En ny veske. Gjerne cognacfarget

Anonymkode: d2795...86b

Skrevet

Jeg har ikke behov for noe på salg i år, men tenkte jeg skulle følge med om det blir tilbud på juleserviset eller hverdagsserviset vår. Da kan det hende at jeg kjøper en asjett eller to 😊

Skrevet

Først skal jeg nyte julen uten å tenke hva jeg skal etterpå. 

Det å leve i nuet er en glemt kunst. 

Anonymkode: 31839...02e

Skrevet

Den vesken🤩 @frknilsen. Den var virkelig lekker. Kanskje jeg skal unne meg en slik❤

Skrevet

Solide og varme vinterstøvler til turbruk. Mine var så gamle at de sprakk i sålene i fjor vinter. 

Skrevet

Om det kommer noen julegaveønsker for nesteår så titter jeg etter det, men utover det så er jeg igrunn aldri på salg i romjula. Ett år oppdaget min søster hun nesten ikke hadde juletrepynt igjen og det var usktuelt å dra for å handle det julaften. Så da sa hun ifra at det ønsket hun seg nesteår. Så da kunne jeg hamstre billig i romjula og bli ferdig med en gave (hun fikk det i bursdagsgave som er noen dager før julaften) Ifjor sa min datter at vi hadde for lite juleøedobber, så i romjula hamstret jeg og iår ligger det mange under treet. Det har vært noen i kalenderen også. Jeg har familie som kjøper og lager til julegaver igjennom hele året, så alle er flinke til å gi beskjed når det er slike ting vi kan kjøpe tidlig. Min søster og svoger sparer på ett servise så kommer jeg over noe kan jeg kjøpe til det, men er litt lei av å kjøpe det så prøver å være mer kreativ men har det alltid i bakhodet om jeg ser. Ungene i familien kommer ofte med ønsker når de ser noen har fått noe hjemmestrikket de liker, da gir de beskjed at de ønsker seg neste jul. 

Anonymkode: 8514f...9ff

Skrevet

Vi skal pusse opp en hel etasje, vi håper på å finne spisestoler, spisebord, dobbelseng, seng til gutten vår, stressless, og garderobeskap 🙂

Anonymkode: bc97a...965

Skrevet

Ingenting, har nok med å klare å betale strømregning tenker jeg. Har det meste jeg trenger, trenger ikke å kjøpe bare for å kjøpe.

Anonymkode: d7c55...5ef

Skrevet

Jeg trenger gode og varme vintersko, og ønsker meg walkingpad.

Anonymkode: bb92c...6cd

Skrevet

Jeg har aldri handlet noe særlig etter romjulen, heller ikke på januarsalget, egentlig. I år blir det heller ikke noe, det er ingenting jeg trenger som kommer på salg. Tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...