Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg hadde ingen reaksjoner på dose 1, kun øm arm. Etter dose 2 fikk jeg feber og influensalignende symptomer. Var dårlig 4-5 dager.

Har fått time til dose 3 på nyåret. Lurer selvsagt på hvordan jeg kommer til å reagere på den. Noen med erfaring?

Anonymkode: 8071c...180

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144424678-reaksjoner-p%C3%A5-dose-3/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt håpløst uprofesjonelt og en nesten skandaløs forglemmelse at FHIs spørreskjema til de som følges opp/forskes på etter vaksinering(ene), ikke differensierer mellom første, andre, tredje osv. doser av vaksinene.

Dermed går de glipp av viktig informasjon. Man kan jo lure på om de som har utviklet spørreskjemaene har peiling på helse.

Anonymkode: bae4f...8de

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Det er helt håpløst uprofesjonelt og en nesten skandaløs forglemmelse at FHIs spørreskjema til de som følges opp/forskes på etter vaksinering(ene), ikke differensierer mellom første, andre, tredje osv. doser av vaksinene.

Dermed går de glipp av viktig informasjon. Man kan jo lure på om de som har utviklet spørreskjemaene har peiling på helse.

Anonymkode: bae4f...8de

Jeg kjenner ikke denne studien, men jeg vil da anta at man kobler dette med vaksineregisteret?

Annonse

Ingenting etter dose 1.

Feber og kroppsvondt, hodepine i 12 t etter dose 2 og dose 3.

Fått to pfizer og 1 moderna.

Vondt rundt stikkstedet er ikke bivirkning, det er måten vaksinen settes på som avgjør ubehaget.

Anonymkode: bf27c...41d

Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Jeg hadde ingen reaksjoner på dose 1, kun øm arm. Etter dose 2 fikk jeg feber og influensalignende symptomer. Var dårlig 4-5 dager.

Har fått time til dose 3 på nyåret. Lurer selvsagt på hvordan jeg kommer til å reagere på den. Noen med erfaring?

Hvordan dårlig var du? 
Og tok du noe smertestillende da du var dårlig?

Anonymkode: 106b6...a11

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Hvordan dårlig var du? 
Og tok du noe smertestillende da du var dårlig?

Anonymkode: 106b6...a11

Jeg hadde kun forventet reaksjon, vil jeg si. Tok sprøyta på formiddagen. På kvelden kom feberen snikende. Hadde feber i type to døgn. Dag 3 og 4 hadde jeg ikke feber, men føltes som om jeg hadde vært på fylla. Vondt og verk i kroppen, hodet var ikke helt med. Dag fem var jeg bedre, men ble fort sliten. Var ikke helt meg selv igjen før etter ei ukes tid.

Håper jeg kommer meg lettere gjennom dose 3😅👍

• Opprett ny...