Gå til innhold

Er denne testen positiv?!?

Anbefalte innlegg

Jeg våknet opp med litt tett nese og vond hals i dag. Tok først en test, der kom det opp to streker, men test-streken kom lenger bort enn det som så normalt ut.

Tok en test til, etter 10-15 min var den hvit, så tenkte den andre var feil. Ser på den i det jeg skal kaste den, og ser at det også var en slik strek litt lenger bort her også. 

Er det en strek, eller er det bare skjedd en feil!? Legger ved bilde, dette er samme test, men den første var lik!

C00F679C-306B-42CB-9D76-BB2C6147A8B2.jpeg

1F959191-6C84-416A-BDCF-2ED00B6EECB7.jpeg

Anonymkode: cd501...617

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144424669-er-denne-testen-positiv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutes ago, Anonym bruker said:

Men, den er jo langt borte ser dere?? Og den siste streken kom etter 10-15 minutter. Vil ikke oppta mere ressurser om det bare er feil på testene.

Det der er nok positivt, så si i fra 

Anonymkode: d3d60...1c4

Annonse

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Men, den er jo langt borte ser dere?? Og den siste streken kom etter 10-15 minutter. Vil ikke oppta mere ressurser om det bare er feil på testene.

Disse testene skal leses av etter 15 minutter, så det at den kom opp etter 10-15 minutter et innenfor tidsfristen.
Og når det kommer til resurser, det vil oppta dem langt flere resurser dersom den er positiv og man ikke starter smittesporing med en gang, enn om du tar en ordentlig test og den er negativ.

Og dessuten, det oppfordres til å teste seg ved symptomer.
Etter mine øyne så går også streken ut fra den nedre delen av T'en og er der den skal være

Anonymkode: b6614...4a6

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg jobber på teststasjon og streken er ikke på riktig sted. Jeg tror ikke den er positiv, men ta en test til. 

Anonymkode: dd87c...8d0

Nei, den ser rar ut.. Tok en til nå, test nr 3: 

E9541708-5987-4F63-B905-74DC49AADB32.jpeg

Det kan være lurt å ta pcr uansett. Jeg tror også den er negativ. Jeg har fått rare positive tester tre ganger (samme merke) der streken kommer sent opp, men innenfor tidsfristen, er svak og ligger feilplassert. Pcr negativ. Da ungene testet positivt var streken på rett plass, kom med en gang og var sterk. Deres pcr tester var positiv.

Som sagt ville jeg enten kjøpt hjemmetest av et annet merke, eller tatt en pcr.

Anonymkode: d71b8...985

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Det kan være lurt å ta pcr uansett. Jeg tror også den er negativ. Jeg har fått rare positive tester tre ganger (samme merke) der streken kommer sent opp, men innenfor tidsfristen, er svak og ligger feilplassert. Pcr negativ. Da ungene testet positivt var streken på rett plass, kom med en gang og var sterk. Deres pcr tester var positiv.

Som sagt ville jeg enten kjøpt hjemmetest av et annet merke, eller tatt en pcr.

Anonymkode: d71b8...985

Ja, jeg tror som deg. Mannen tok en også og helt hvit på han! Mine tre så sånn ut! Skal gå ned på testsenteret å få tak i en ny hjemmetest.

Annonse

On 12/21/2021 at 1:20 PM, Anonym bruker said:

Jeg våknet opp med litt tett nese og vond hals i dag. Tok først en test, der kom det opp to streker, men test-streken kom lenger bort enn det som så normalt ut.

Tok en test til, etter 10-15 min var den hvit, så tenkte den andre var feil. Ser på den i det jeg skal kaste den, og ser at det også var en slik strek litt lenger bort her også. 

Er det en strek, eller er det bare skjedd en feil!? Legger ved bilde, dette er samme test, men den første var lik!

C00F679C-306B-42CB-9D76-BB2C6147A8B2.jpeg

1F959191-6C84-416A-BDCF-2ED00B6EECB7.jpeg

den er ugyldig, da den svake streken er der,men utenfor

Anonymkode: 8d202...45c

• Opprett ny...