Gå til innhold

Guldvog tror ikke tredjedosen vil fungere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her sier jo Guldvog at den tredje dosen mot omikron ikke fungerer, men at en fjerde dose som kommer i mars/april muligens vil gjøre det. Kanskje det burde begynne å ringe en bjelle hos en del nå?

https://www.dagsavisen.no/nyheter/innenriks/2021/12/01/helsedirektoren-tror-en-fjerde-dose-koronavaksine-kan-komme-til-varen/?fbclid=IwAR0sSyTn0LTmnL-OwlMg7p5wSNmr1wylh31rwNpgqt2Y6oMmYxSkh1JAJsQ

Anonymkode: 2dbe6...b81

Fortsetter under...

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Her sier jo Guldvog at den tredje dosen mot omikron ikke fungerer, men at en fjerde dose som kommer i mars/april muligens vil gjøre det. Kanskje det burde begynne å ringe en bjelle hos en del nå?

https://www.dagsavisen.no/nyheter/innenriks/2021/12/01/helsedirektoren-tror-en-fjerde-dose-koronavaksine-kan-komme-til-varen/?fbclid=IwAR0sSyTn0LTmnL-OwlMg7p5wSNmr1wylh31rwNpgqt2Y6oMmYxSkh1JAJsQ

Du leste ikke ordene «tror» og «ikke sikkert» inni der?

Skrevet
ostepop123 skrev (Akkurat nå):

Du leste ikke ordene «tror» og «ikke sikkert» inni der?

Da «tror» jeg at jeg med sikkerhet driter i det. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Da «tror» jeg at jeg med sikkerhet driter i det. 

Ja, det vil jeg anta, men du får tåle å bli nyansert når du ytrer deg.

Skrevet
ostepop123 skrev (23 minutter siden):

Ja, det vil jeg anta, men du får tåle å bli nyansert når du ytrer deg.

Hvorfor prøver du å oppdra folk på forumet? Hva er vitsen med denne pekefingeren hele tiden? 

Skrevet
Milfy Way skrev (16 minutter siden):

Hvorfor prøver du å oppdra folk på forumet? Hva er vitsen med denne pekefingeren hele tiden? 

Hvilken pekefinger? Kan ikke jeg argumentere mot folk?

Annonse

Skrevet

Han Ier ikke det. Vaksinen fungerer, men ikke godt nok til å bli kvitt viruset. Han sier det er viktig at mange ee vaksinert med 3.dose i påvente av en vaksine som kan virke enda bedre mot den varianten.

Anonymkode: 3d125...e94

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Han Ier ikke det. Vaksinen fungerer, men ikke godt nok til å bli kvitt viruset. Han sier det er viktig at mange ee vaksinert med 3.dose i påvente av en vaksine som kan virke enda bedre mot den varianten.

Dose 3 virker ikke før dose 4 er tatt- dose 4 virker ikke før dose 5 er tatt, så den 5te begynner ikke å virke før dose 6 er tatt, så da virker ikke dose 6 før dose 7 er tatt og med nr 8 har de fått pumpet i deg hele arsenalet.
Den som lever…

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Dose 3 virker ikke før dose 4 er tatt- dose 4 virker ikke før dose 5 er tatt, så den 5te begynner ikke å virke før dose 6 er tatt, så da virker ikke dose 6 før dose 7 er tatt og med nr 8 har de fått pumpet i deg hele arsenalet.
Den som lever…

Hvis det er det du leser ut fra artiklen bør du søke staten om erstattning for manglende skolegang.

• Opprett ny...