Anonym bruker Skrevet 20. desember 2021 #1 Skrevet 20. desember 2021 Jeg har prissikring hos Norges energi og har nå fått tilbud om å binde strømmen for januar og februar for 189,99 øre/kWh, ville dere gjort det? Tror dere strømprisen snur? Husker jeg fikk tilbud om å binde strømmen for oktober og november til 112 øre/kWh men da valgte jeg å ikke gjøre det, noe jeg kanskje skulle gjort siden jeg ikke har så god råd. Anonymkode: df29b...4e7
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2021 #2 Skrevet 20. desember 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg har prissikring hos Norges energi og har nå fått tilbud om å binde strømmen for januar og februar for 189,99 øre/kWh, ville dere gjort det? Tror dere strømprisen snur? Husker jeg fikk tilbud om å binde strømmen for oktober og november til 112 øre/kWh men da valgte jeg å ikke gjøre det, noe jeg kanskje skulle gjort siden jeg ikke har så god råd. Anonymkode: df29b...4e7 Bor på Vestlandet og her har vi helt syke priser om dagene. Imorgen ligger den på 5-6 kroner! pr kwh Anonymkode: df29b...4e7
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2021 #3 Skrevet 20. desember 2021 Nei, det hadde jeg ikke gjort til den prisen. Anonymkode: b4c49...9ab
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2021 #4 Skrevet 20. desember 2021 Har bundet til 129 øre i januar og februar. Sjeleglad for det med de prisene som er på Østlandet nå. 8 kr på kWh i morgen 😱 Anonymkode: 96f3d...f23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå