Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette var drøyt. Alt for å få folk til å ta vaksinen. Folk har gått fra vettet og over alle støvleskaft! Pasientgruppen min har begynt med dose fire nå! Hvorfor? Jo, fordi skudd en, skudd to og skudd tre ikke virker.

Anonymkode: ff1b1...03e

Annonse

Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

Jeg synes den er flott! Den får frem et viktig poeng på en enkel og grei måte.

De som ikke tar vaksinen står i fare for å dø. Vi må alle gjøre vår del for fellesskapet.

Anonymkode: 0d47e...7cb

Du vet det kanskje ikke, men vi skal alle dø. Også de vaksinerte. 

Anonymkode: 247f0...6ad

Anonym bruker skrev (58 minutter siden):

Jeg synes den er flott! Den får frem et viktig poeng på en enkel og grei måte.

De som ikke tar vaksinen står i fare for å dø. Vi må alle gjøre vår del for fellesskapet.

Anonymkode: 0d47e...7cb

Il divo stjerne død av covid. Vaksinert! 

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Dette var drøyt. Alt for å få folk til å ta vaksinen. Folk har gått fra vettet og over alle støvleskaft! Pasientgruppen min har begynt med dose fire nå! Hvorfor? Jo, fordi skudd en, skudd to og skudd tre ikke virker.

Det er jo nettopp fordi de virker at vi tar flere.

Pobie skrev (9 minutter siden):

Det er jo nettopp fordi de virker at vi tar flere.

Hvis de hadde virket så godt, hadde vi ikke trengt å ta påfyll i tide og utide. Jeg anser at ting virker når de varer. Det blir det samme som å kjøpe billig dritt som varer i et par måneder og si at driften virker. 

Anonymkode: d77a0...fc3

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvis de hadde virket så godt, hadde vi ikke trengt å ta påfyll i tide og utide. Jeg anser at ting virker når de varer. Det blir det samme som å kjøpe billig dritt som varer i et par måneder og si at driften virker. 

Anonymkode: d77a0...fc3

Akkurat sånn tenker jeg om melk også. Fader asså, norsk melk og alt, også blir den dårlig etter bare en uke. Må stadig kjøpe ny også, skulle tro kartongen inneholdt litt mer, men nei. Det er bøndene som har lurt oss. Eventuelt staten.

Annonse

ostepop123 skrev (54 minutter siden):

Akkurat sånn tenker jeg om melk også. Fader asså, norsk melk og alt, også blir den dårlig etter bare en uke. Må stadig kjøpe ny også, skulle tro kartongen inneholdt litt mer, men nei. Det er bøndene som har lurt oss. Eventuelt staten.

Du er vel en av de som tenker at vaksinen er det samme som å ikke bytte til vinterdekk på vinteren.

Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Ja, åh, det var ikke stygt eller slemt ment. Takk! ❤️ Du? Håper at du får en riktig fin og god dag.

Anonymkode: 821a5...f29

None taken. Fint du sa ifra. Ha en fin dag du og. ☺️

Anonymkode: 247f0...6ad

• Opprett ny...