Gå til innhold

Ikke lov å fortelle at sjefen trakasserer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjefen er flink å kjefte og være totalt usaklig bak lukkede dører. Hun kan være en real heks og slenge ut ting som man aldri skulle tro et voksent menneske kunne finne på å si. Dette mener hun at jeg ikke kan fortelle noen da det er taushetsbelagt hva som skjer bak lukkede dører på hennes kontor. Stemmer det??

Anonymkode: 4434e...297

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei....

Anonymkode: 28d9e...2de

Skrevet

Det komme an på konkret hva hun sier og om/til hvem.  Er hun ufin direkte mot deg?

Anonymkode: 8cd77...3c9

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Det komme an på konkret hva hun sier og om/til hvem.  Er hun ufin direkte mot deg?

Ja.

HI 

Skrevet
Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Ja.

HI 

Da har du lov til å ta det videre. Bare husk at hun da også må komme med sin versjon. Det er ikke bastandig det lønner seg å "stå på krava".

Skrevet

Siden dette er noe hun har gjort flere ganger, så ville jeg sørget for å sette mobilen på opptak, hatt den i lommen og så bedt om å få en samtale med henne på hennes kontor om noe...

Og etterpå tatt det videre!

Hun vet tydeligvis at det hun sier og gjør er ulovlig, og hun forsøker å manipulere deg til å ikke gå videre med det. Det vil også mest trolig si at hun har holdt på slik med andre, og at hun er ganske dreven og bevisst på det hun gjør.

Er du ikke organisert, organiser deg i dag!

Uten bevis hadde jeg heller sett meg om etter en ny jobb å fort som mulig. Samme hadde jeg gjort om dette er privat bedrift og hun er øverste leder. Men er dette i en offentlig stilling, eller i en større bedrift, da ville jeg - med organisasjon i ryggen - tatt saken hvis jeg hadde fått bevis for det.

Anonymkode: 25e40...811

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...