Gå til innhold

Hvem skal sove på sofaen?

Hvem må sove på sofaen?  

17 stemmer

1. 1. Hvem sover på sofaen?

• Den som stinker.
      14
    • Den som plages av lukta.
      3

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Mannen kom hjem og stinket rakfisk og løk i går. Jeg spurte om han kunne legge seg et annet sted enn soverommet, men det ville han ikke. Han hadde nemlig ikke noe problem. Det var jeg som hadde som ble plaget av lukta mente han. Jeg har derfor tilbrakt natta på sofaen fordi jeg ikke gadd å lage en stor krangel ut av det. Jeg mener han ikke viser hensyn, han mener at jeg er sart. Hjemme hos dere, hvem hadde sovet på sofaen i en slik situasjon?

Endret av Himmel og hav
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen.

Uavhengig av hvem som stinket😅😂

Skrevet (endret)
Himmel og hav skrev (10 minutter siden):

Mannen kom hjem og stinket rakfisk og løk i går. Jeg spurte om han kunne legge seg et annet sted enn soverommet, men det ville han ikke. Han hadde nemlig ikke noe problem. Det var jeg som hadde som ble plaget av lukta mente han. Jeg har derfor tilbrakt natta på sofaen fordi jeg ikke gadd å lage en stor krangel ut av det. Jeg mener han ikke viser hensyn, han mener at jeg er sart. Hjemme hos dere, hvem hadde sovet på sofaen i en slik situasjon?

Jeg hadde nok bare gått og lagt meg på sofaen der og da og sagt klart i fra dagen derpå at for all fremtid er det = mellom rakfisk og sofa . Uavhengig av hvem som inntar fisken .

Endret av mamma til adhd gutt<3
Skrevet

Ingen. Men så er ingen av oss noe var for lukter generelt. 

Skrevet
ma(G)ma med to små :) skrev (33 minutter siden):

Mannen.

Uavhengig av hvem som stinket😅😂

Hehe. 

Mannen burde lagt seg på sofaen, men sikkert helt riktig å bare innta sofa selv og ta den dagen etter, med klar beskjed om neste gang blir sofa for han. 

Jeg har en mann som snorker en del, havner på sofaen støtt og stadig 😅

Anonymkode: d6b2c...77d

Skrevet

Den som plages av vanlige ting som matlukt, prumping eller snorki g flytter seg til gjesterommet, men det skjer i praksis aldri.

Anonymkode: 3caef...8b6

Skrevet

Hadde ikke bedt mannen legge seg på sofaen for noe sånt. Så om det hadde vært en problemstilling, hadde jeg lagt meg på sofaen selv 

Anonymkode: befe7...6b7

Skrevet

Helt klart mannen!

Men må nok innrømme at jeg hadde tatt sofaen selv for å bevare husfreden og nattesøvnen. Har tatt sofaen selv når mannen snorker (og jeg ikke finner øreproppene) 

Skrevet
frk Nilsen skrev (10 minutter siden):

Helt klart mannen!

Men må nok innrømme at jeg hadde tatt sofaen selv for å bevare husfreden og nattesøvnen. Har tatt sofaen selv når mannen snorker (og jeg ikke finner øreproppene) 

Enig.

Skrevet

Mannen. Han har selv valgt å gjøre seg uappetittelig, da får han ta konsekvensene av det. Det blir det samme om han hadde valgt å ikke dusje og bruke deo en uke og stinket. Hans valg, hans problem. 

Anonymkode: 730f3...bf9

Skrevet

Ideelt sett mannen. Men der er det eg som flyktar, han som snorkar.

Skrevet

Rakfisk har aldri vært noe issue her, ingen av oss eter det, men vi har avlastningssenger til den som snorker. IKKE til den som plages av lyden, mind you!

Anonymkode: 3feb0...6c9

Skrevet

Hvis mannen hadde stinket, hadde jeg tatt sofaen. Hvis ikke hadde det stinket på stua når jeg sto opp. Dessuten sover jeg veldig godt på sofaen!

Anonymkode: c93d6...675

Skrevet

Mannen sover ofte på sofaen, fordi han har alarmen på 05.00  ligger og slumrer til kl 05.45, det er veldig plagsomt for for han lar alarmen ringe 🤣

Anonymkode: c4f72...6ec

Skrevet

Den som plages av den andre uavhengig av hva det er. Vi har gjesterom da med god seng. Så for meg er sofavalget ikke aktuelt. 

Anonymkode: 0256a...711

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...