Anonym bruker Skrevet 19. desember 2021 #1 Skrevet 19. desember 2021 Jeg trenger en GOD kaffetrakter. Men den må koste maks 1000 kr. Jeg har hatt moccamaster, men synes den er så stor og tar mye plass. Har hatt en billig kaffetrakter men den lagde pisslunken kaffe som ikke smakte godt. Hva anbefaler du? Anonymkode: 02b52...bc0
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2021 #2 Skrevet 19. desember 2021 Jeg syns kun moccamaster duger. Den tar litt plass kanskje (?), men den lager best kaffe. Anonymkode: 8cd64...690
☆☆☆ Skrevet 19. desember 2021 #3 Skrevet 19. desember 2021 God traktekaffi blir laga på moccamaster, sånn er det berre! Meinar tek.no testa traktarar for ei tid tilbake og oppdaga nokre greie budsjettval. Las kun overskrift og ingress på saka, då eg har traktar. Men kanskje verdt å sjekke ut?
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2021 #4 Skrevet 19. desember 2021 Du ber om noe som er nesten umulig. Synes du Moccamaster er for stor hadde jeg heller gått for Eva Solo kaffebrygger eller lignende hvor du heller vann over manuelt. Må ikke ha fancy maskin for god kaffe, men må ha rett temperatur, god sirkulering på strålen og rett hastighet på vannet. Det kan du perfeksjonere ved å gjøre det manulet. Anonymkode: 626de...bff
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2021 #5 Skrevet 19. desember 2021 Vi har denne og er fornøyd: https://www.power.no/kjoekkenutstyr/kaffe-og-te/kaffetrakter/wilfa-cmc-100mw-classic-cotton-kaffetrakter-hvit/p-1072223/ Den tar kanskje for stor plass for deg da. Anonymkode: 18203...67f
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2021 #6 Skrevet 19. desember 2021 Presskanne da? Tar liten plass og lager god kaffe 🙃 Anonymkode: 54315...21f
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2021 #7 Skrevet 20. desember 2021 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Presskanne da? Tar liten plass og lager god kaffe 🙃 Anonymkode: 54315...21f Det kan vurderes, takk 😊 Anonymkode: 02b52...bc0
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2021 #8 Skrevet 20. desember 2021 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Vi har denne og er fornøyd: https://www.power.no/kjoekkenutstyr/kaffe-og-te/kaffetrakter/wilfa-cmc-100mw-classic-cotton-kaffetrakter-hvit/p-1072223/ Den tar kanskje for stor plass for deg da. Anonymkode: 18203...67f Er den like stor som moccamaster? Den var fin da 😍 Helt enig i at moccamaster lager knallgod kaffe. Men... jeg synes den ble for stor og tung, har ikke noe sted å sette den utenom på kjøkkenbenken med overskap over. Må flytte den ut på benken hver eneste gang den skal brukes. Gjerne 2 ganger per dag. Tenker derfor at en liten (lavere) hadde passet litt bedre til mitt bruk. Men ikke på bekostning av smaken. Trenger ikke moccamastersmak, men noe tilnærmet som ikke smaker grusomt må jo gå an. Anonymkode: 02b52...bc0
☆☆☆ Skrevet 20. desember 2021 #9 Skrevet 20. desember 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Er den like stor som moccamaster? Den var fin da 😍 Helt enig i at moccamaster lager knallgod kaffe. Men... jeg synes den ble for stor og tung, har ikke noe sted å sette den utenom på kjøkkenbenken med overskap over. Må flytte den ut på benken hver eneste gang den skal brukes. Gjerne 2 ganger per dag. Tenker derfor at en liten (lavere) hadde passet litt bedre til mitt bruk. Men ikke på bekostning av smaken. Trenger ikke moccamastersmak, men noe tilnærmet som ikke smaker grusomt må jo gå an. Anonymkode: 02b52...bc0 Moccamaster finst i 1L også, den er vesentleg lavare. Men filterhsldsren står på kolben, du kan ikkje snike deg ein kopp før kaffien er ferdig.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2021 #11 Skrevet 20. desember 2021 Tror kanskje jeg hadde gått for presskanne, altså. Du får mye kaffe på én gang, og alt kan ryddes bort. Anonymkode: 394db...83f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå