Gå til innhold

Noen som jobber på apoek her,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Isåfall så lurer jeg på om man kan bruke viskotears (mot tørre øyne) mens man bruker kloramfenikol mot øyekatarr? Tror de er skikkelig tørre,pleier å være det og nå har jeg ruskfølelse på det øye som er værst selv om jeg har brukt kloramfenikol siden fredag..Kjenner det mer og mer at det er "noe" innpå øyet,slik jeg pleier når øya blir tørre..Men vet ikke om det jan kombineres?

Anonymkode: 690f4...da7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke lov til å signere som helsepersonell her inne.

Anonymkode: 2c012...ec7

Skrevet

Fra Felleskatalogen: 

Dersom pasienten bruker annen lokal øyebehandling samtidig med Viscotears skal det gå minst 5 minutter mellom legemidlene og Viscotears skal alltid være det siste legemidlet som instilleres.

Skrevet

Hei, 

kanskje du trenger briller? Det eneste jeg merket det på var det at jeg fikk sykt tørre øyne. 

Anonymkode: 4cb13...770

Skrevet
Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Hei, 

kanskje du trenger briller? Det eneste jeg merket det på var det at jeg fikk sykt tørre øyne. 

Anonymkode: 4cb13...770

Jeg bruker briller og har gjort det i mange år 😊 Men har slitt ned tørre øyne de siste vintrene..

Hi

Skrevet
Frida_22 skrev (1 time siden):

Fra Felleskatalogen: 

Dersom pasienten bruker annen lokal øyebehandling samtidig med Viscotears skal det gå minst 5 minutter mellom legemidlene og Viscotears skal alltid være det siste legemidlet som instilleres.

Takk 👍 Brukte viscotears 30 minutter etter påføring av kloramfenikol,så får vi se om det hjelper litt etterhvert!

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...