Anonym bruker Skrevet 19. desember 2021 #1 Del Skrevet 19. desember 2021 Er det noen av dere som bruker den? Pleier å gå jevnlig til tannlegen min, hver gang tar hun røntgen av tennene. Og sist gang fikk jeg beskjed at jeg bruker Duraphat tannkrem fra apoteket. Sa bare ok. Leste litt og det står diverse om den, (og hver gang sier tannlegen at jeg er flink med tannpuss og null hull. Hvorfor skal jeg da bruke denne? Den skal brukes 3 ganger om dagen etter måltider. Pusser tenner 2 ganger og alltid før mat. Må jeg gjøre slik som på tuben? Hvordan gjør dere det, dere som pusser med denne tannkremen? Anonymkode: 0d0ed...d4b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144424587-duraphat-tannkrem/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2021 #2 Del Skrevet 19. desember 2021 Jeg bruker den etter tips fra tannpleier siden jeg ikke takler munnskyllevann. Den inneholder jo mye mer fluor, så da beskytter den også bedre mot hull. Nå skal det sies at jeg kun bruker den om kvelden (vanlig tannkrem om morgenen) og gjør det mange her inne sikkert mener er både ekkelt og rart, men jeg sitter altså i sofaen når jeg pusser tennene og f.eks. leser nyheter på mobilen. Når jeg er ferdig med selve pussingen lar jeg tannkremen bli liggende i munnen til jeg er ferdig med å lese, gjerne 5 minutter eller så, før jeg går ut på badet og spytter ut. Etter at jeg begynte med dette, har jeg ikke hatt noen hull og en del begynnende hull har jeg fått beskjed om at har gått tilbake (litt usikker på hva de egentlig mener med det, trodde ikke det var mulig?). Anonymkode: 2fd39...8fa Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144424587-duraphat-tannkrem/#findComment-149660241 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå