Anonym bruker Skrevet 19. desember 2021 #1 Skrevet 19. desember 2021 Vår hund har vært uheldig med tenner. Han har underbitt, men som dere ser på tennene nede så er de veldig tette og tannkjøttet ser betent ut. Han virker ikke plaget som vi ser men bør jeg bestille time og få sett på dette i tilfellet han må trekke. Han er snart 1 år og har fortsatt to tenner som ikke har falt ut i overkjeven også🙈 Anonymkode: 552e9...a73
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2021 #2 Skrevet 19. desember 2021 Ja, jeg ville fått veterinæren til å se på det. De to melketennene som ikke har falt ut bør trekkes når hunden har blir såpass gammel. Det er ikke uvanlig at små hunder må trekke noen melketenner Min chihuahua måtte trekke flere stykker Anonymkode: cdebd...c9e
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2021 #3 Skrevet 19. desember 2021 Ja, du bør bestille en time til veterinæren. Dyr er eksperter på å kamuflere smerte, så han kan ha vondt selv om dere ikke merker noe. Eller rettere, når man merker at et dyr har det vondt, da er det skikkelig ille! Anonymkode: 3e706...a23
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2021 #4 Skrevet 19. desember 2021 Melketennene burde vært trukket rundt 6 mnd alder. Mulig hunden bør ha regulering, evt trekke tenner hvis det er noen som går opp/ned i tannkjøttet. Snakk med veterinær. Anonymkode: d303f...862
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2021 #5 Skrevet 19. desember 2021 Melketennene bør trekkes. Underbittet er ikke sikkert at trengs å gjøres noe med, med mindre bittet er på en måte som gir han sår. Anonymkode: 28452...a93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå