Anonym bruker Skrevet 19. desember 2021 #1 Skrevet 19. desember 2021 Happy Nappers sovepose 175 cm. Til jente på 11 år. Hva tenker dere? Anonymkode: 68763...df0
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2021 #2 Skrevet 19. desember 2021 I julegave? Nei uff! Det er for småunger. Anonymkode: 92d3e...563
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2021 #3 Skrevet 19. desember 2021 En 11- åring trenger en sovepose i full størrelse, ikke en lekepose som enten er for liten eller vil bli det i løpet av det neste året. Anonymkode: 50a18...c8b
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2021 #4 Skrevet 19. desember 2021 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): En 11- åring trenger en sovepose i full størrelse, ikke en lekepose som enten er for liten eller vil bli det i løpet av det neste året. Anonymkode: 50a18...c8b Hun har ordentlig sovepose. Så den Happy Nappers på tv2 hjelper deg, så at flere likteden. Anonymkode: 68763...df0
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2021 #5 Skrevet 19. desember 2021 Haha, så søte. Min datter på 12 hadde ledd seg ihjel og likt den, sommeren som var hadde hun brukt den til å sove på trampolina, i hengekøya o.l. ute i hagen. Men de er jo så gamle at man ikke har noen garantier for hvor lenge det er gøy med sånne søte ting da, plutselig har de blitt for store. Jeg slår likevel et slag for at barn skal få være barn så lenge de vil, så om det så bare hadde vært gøy et halvt år så er det et halvt år med barnslig kos, det skal de få. Så jeg sier ja, om du tror hun kommer til å like den nå. Anonymkode: eded7...285
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2021 #6 Skrevet 19. desember 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Haha, så søte. Min datter på 12 hadde ledd seg ihjel og likt den, sommeren som var hadde hun brukt den til å sove på trampolina, i hengekøya o.l. ute i hagen. Men de er jo så gamle at man ikke har noen garantier for hvor lenge det er gøy med sånne søte ting da, plutselig har de blitt for store. Jeg slår likevel et slag for at barn skal få være barn så lenge de vil, så om det så bare hadde vært gøy et halvt år så er det et halvt år med barnslig kos, det skal de få. Så jeg sier ja, om du tror hun kommer til å like den nå. Anonymkode: eded7...285 Er så enig. I den alderen fra 10 -12 år er det veldig vanskelig å vite hvor lenge sånne ting vil bli brukt og falle i smak. Men samtidig så skal de være barn så lenge de vil 😊 Anonymkode: 439f7...f9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå