Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Den tror vi ikke på lenger. Det samme sa de om 1 og 2

Anonymkode: 35f33...ced

Dose 2, så viktig, da får man disse T-cellene som virkelig beskytter mot alvorlig sykdom og smitte til og med. 

Joda, snart 4 mnd siden jeg ble fullvaksinert, i dag fikk jeg melding fra kommunen om jeg ønsker booster. 

Anonymkode: 6b87f...9b4

Fortsetter under...

Jeg vet ikke helt jeg. Det skulle rekke lengre enn langt med to doser og vips her er vi i gang med dose 3. Så kommer vel dose 4....kan se ut som vi er en del av et enormt forskningsprosjekt. De burde ta alle booster dosene og sende dem til land som ikke har fått satt dose 1 enda. Det er en grunn til at alle mutasjonene oppstår der vaksinegraden er lav. 

Anonymkode: 9f79d...c29

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Jeg vet ikke helt jeg. Det skulle rekke lengre enn langt med to doser og vips her er vi i gang med dose 3. Så kommer vel dose 4....kan se ut som vi er en del av et enormt forskningsprosjekt. De burde ta alle booster dosene og sende dem til land som ikke har fått satt dose 1 enda. Det er en grunn til at alle mutasjonene oppstår der vaksinegraden er lav. 

Anonymkode: 9f79d...c29

Jeg takket faktisk nei til dose tre. Nå er jeg i den yngre gruppen og fikk ganske kraftige bivirkninger etter dose to. Det er fremdeles knyttet noe usikkerhet rundt nytte og risiko, selv om effekten er avtagende, er den fremdeles høy mot alvorlig sykdom for min del. 

Da blir det ganske skjevt at jeg skal sitte trygt på ett hjemmekontor, med tre doser, mens helsearbeidere står i front uvaksinert andre steder. 

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg takket faktisk nei til dose tre. Nå er jeg i den yngre gruppen og fikk ganske kraftige bivirkninger etter dose to. Det er fremdeles knyttet noe usikkerhet rundt nytte og risiko, selv om effekten er avtagende, er den fremdeles høy mot alvorlig sykdom for min del. 

Da blir det ganske skjevt at jeg skal sitte trygt på ett hjemmekontor, med tre doser, mens helsearbeidere står i front uvaksinert andre steder. 

Ramlet tilfeldigvis over denne. 

https://www.dagbladet.no/nyheter/fhi-med-uvanlig-anbefaling/74974273

Annonse

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Ramlet tilfeldigvis over denne. 

https://www.dagbladet.no/nyheter/fhi-med-uvanlig-anbefaling/74974273

Blir sikkert like "frivillig" dette som de andre dosene. Tro meg. 

Anonymkode: 10375...09a

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Blir sikkert like "frivillig" dette som de andre dosene. Tro meg. 

Anonymkode: 10375...09a

Kan jo bli interessant…. Nå trenger heldigvis ikke jeg reise noe sted, så ingen problem for min del om to doser ikke holder, men litt problematisk kan det bli for de som reiser mye i jobben. Nå skal vel passet holde i hvert fall ni mnd, så vi får håpe situasjonen ser litt annerledes ut til våren når det eventuelt kan få en konsekvens. 

Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Regn med dose hver 6. uke fra neste høst.

Anonymkode: 2984c...8b9

https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/47Xv96/who-rike-land-forlenger-pandemien

Ops, så var det visst de overvaksinerte som fikk skylden 🤭

Har sagt det før, neste mutant heter karma. 

• Opprett ny...