Gå til innhold

Jeg mener ærlig talt, at hvis man ikke vaksineres seg, så har man heller ikke rett på intensivpleie.

Anbefalte innlegg

Du må jo ha ett inderlig kjedelig liv som gidder å bry deg om det. Man kan jo la evolusjonen gå sin gang f eks. Hvis man mener det er ca 100 000 uvaksinerte idioter, så kan de jo prøve seg litt nå? I stedet for å lage en stor greie ut av hva du mener om det, noe som interesserer meg ca der solen skinner når jeg luker. 

Innser jeg har ett kjedelig liv selv som gidder å svare deg. 

Anonymkode: 632fa...e8b

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Han ler ikke mer. Så rart?  😂 Karma!

image.thumb.png.376c4e272f879204c25d56ad7535ebab.png

Anonymkode: e186f...5e9

Han er jo ikke død. Eller?

Anonymkode: a810f...6a8

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det følger plikter og goder med å være medborger. De sviker sin plikt, og bør fratas det godet som helsehjelp er. 

Anonymkode: 5254c...c28

Så lenge man følger norsk lov og betaler skatt, så er man en god medborger. Og da har man krav på akkurat det samme som alle andre som følger loven. Hva du mener er helt irrelevant. Men skal de nektes et gode man betaler for via skatt, så skal man vel ikke betale det heller

Anonymkode: be21b...106

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Det har ikke noe med skatt å gjøre, men at en liten andel av befolkningen tvinger et samfunn å stenge ned. At dere ikke skammer dere. 

Anonymkode: 5f70b...1fd

Folk fra FHI sa i media i dag at denne vinterbølgen ville kommet uansett, at det ikke er de uvaksinerte som er årsaken til den.

Med andre ord - det som skjer nå er også alle vaksinerte og uvaksinerte som siden Erna Solberg åpnet for fri smittespredning har insistert på å late som om vi ikke var midt i en pandemi.

Du mener at man skal straffe uvaksinerte ved å nekte dem helsehjelp. Hvordan mener du samfunnet skal straffe alle de vaksinerte som har latt som om de ikke levde midt i en pandemi og har bidratt til massiv smittespredning? Og hva med alle de som hadde livsstilsrelaterte helseproblemer i begynnelsen av pandemien og fremdeles ikke har gjort noe med det og derfor - enten de er vaksinerte eller ikke - bidrar til å fylle opp sykehusene med sine sykdommer? Og hva med alle de som har valgt å sende symptomatiske barn i barnehagen og bidra til å spre RS-viruset som har ført til overfylte intensivavdelinger sykehus over hele landet?

Anonymkode: 13fa5...b42

Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Du må være oppvokst i Jehovas vitner 😂

Anonymkode: 17089...105

Du må vite lite om Jehovas vitner

Anonymkode: 164ed...1e7

Annonse

Vet at mange av de som ligger på intesiven har store underliggende sykdommer fra før, og dermed ikke har fått tatt vaksinen.  Vet flere har blitt frarådet av legen til å vaksineres. Med god grunn. 

Når det gjelder de andre så blir det en helt annen sak. Men skal heller ikke nekte noen helsehjelp. 

Anonymkode: c4fe5...2e2

• Opprett ny...