Anonym bruker Skrevet 19. desember 2021 #26 Skrevet 19. desember 2021 Superdolly skrev (6 timer siden): Jeg hadde gått for kattepensjonat. Jeg kan ikke se en eneste grunn til ikke å bruke det. Da forutsetter jeg selvsagt at dere finner er seriøst pensjonat der de tar seg godt av dyrene. Selv har jeg bare gode erfaringer med det. Så fint å høre at dere har gode erfaringer med pensjonat! Får kattene være ute i luftegård der? Vi kunne sikkert fått noen vi kjenner til å ha katten hos seg også, men da er jeg redd hun skal gå seg bort. Må være kun inne, da, eventuelt. Anonymkode: 6d813...8ea
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2021 #27 Skrevet 19. desember 2021 Det er veldig fint at dere planlegger dette så godt, og at dere tar så mange hensyn. ❤️ Mange dumper kattene sine på sommeren, eller bare setter frem masse mat og vann og lar det stå til Anonymkode: 97e68...413
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2021 #28 Skrevet 21. desember 2021 Anonym bruker skrev (På 19.12.2021 den 21.01): Det er veldig fint at dere planlegger dette så godt, og at dere tar så mange hensyn. ❤️ Mange dumper kattene sine på sommeren, eller bare setter frem masse mat og vann og lar det stå til Anonymkode: 97e68...413 ❤️❤️❤️ Den lille pelsdotten vår har dessverre allerede opplevd å bli dumpet én gang i livet, og det skal hun aldri oppleve igjen, selvsagt. Hun ble lempet på gata i livets første sommer, ca. 8 uker gammel. Heldigvis er hun blitt veldig trygg og fin hos oss ❤️🙏🏻 Anonymkode: 6d813...8ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå