Gå til innhold

Inspirert … fyrverkei

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Jeg fikk et bilde hvor du demonstrativt sitter med kryssede armer og ryggen mot rakettene. Ingen skal komme her og beskylde deg for å sette pris på feiringen, det er i hvert fall sikkert 🤣

Anonymkode: 19eb4...4f6

Du tar feil. De fleste av de siste 10-12 årene har jeg vært sammen med husets livredde hund. Da handler det om å f.eks. se tv som normalt, lese nyheter på telefonen og sørge for at alle gardiner o.l. er stengt slik at lysene ikke skremmer. 

Jeg setter enormt stor pris på feiring av inngangen til et nytt år med familie og meget gode venner. Men fyrverkeri har jeg null interesse av. 

Anonymkode: 21fd2...b13

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet at dette ikke er det du spør om, og jeg mener ikke å være kjip mot de som skyter opp fyrverkeri altså, men samvittigheten min overfor dyrene både i skogen og hjemme gjør at jeg ikke vil.

Mine to hunder skjelver og er livredd fra det første smellet og frem til en time etter at den siste er skutt (?) opp. Jeg gir de beroligende fra veterinæren og det hjelper litt, men tanker på de ville dyrene er forferdelig.

I tillegg er det selvfølgelig det et par andre skriver, å bruke penger som bare fordufter i stedet for å donere de(som jeg sikkert ikke hadde gjort likevel, men jeg får så dårlig samvittighet)

Men for all del, jeg dømmer ikke de som gjør det, det hører vel nyttårsaften til og mange barn hadde blitt veldig skuffet uten.

Skrevet

Skyter ikke opp raketter i det hele tatt. Det er forferdelig når det skytes opp raketterfra dagesvis før 31 og i timesvis på nyttårsaften, skulle ønske folk kunne holde seg til midnatt.

Anonymkode: 6af17...f73

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Det som er rart er å tenke at alle barn er som dine. 

Anonymkode: e6c3a...915

Det går fint an å legge seg hvis man er trøtt og må sove, men da går man GLIPP av rakettene, og må bli litt større før man får se dem. 🙄

Anonymkode: 2bf8f...fe5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...