Gå til innhold

Inspirert … fyrverkei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som sender opp raketter .. sender dere opp kun ved midnatt eller sender dere opp tidligere med barna? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt kun ved midnatt. 

Anonymkode: 80317...075

Skrevet

Alle naboene i gata her er ute i halv ni tiden med ungene, fra barnehage til ungdomsskolealder. 

Jeg har alltid vært inne med hunden, mannen er ute med ungene. 

Veldig sjelden noen er ute ved midnatt, da sover ungene og foreldrene står i vinduet og ser.

Anonymkode: 8b5a4...d14

Skrevet

Når ungene var små sendte vi det opp i 20-21 tiden. 

Nå ser vi bare på fyrverkeriet kl 24, sender ikke opp noe selv. 

Anonymkode: 19eb4...4f6

Skrevet (endret)

Da barna var yngre tente vi på stjerneskudd med dem før de la seg, men har aldri fyrt opp før midnatt. Første hunden vår var livredd raketter, og det var ganske fælt når folk sendte opp i flere timer. Nå kjøper vi ikke raketter lenger. Bortkastet penger i mine øyne.

Endret av Kira
Skrevet

Kun ved midnatt. Kanskje vi har fyrt opp før et par år når unga var mindre? De er nå 7 og 9 år, og har i mange år lett holdt seg våkne til midnatt for å se på raketter. 

Anonymkode: c4da2...86f

Skrevet

Her har det aldri vært sendt opp en rakett annet enn ved midnatt. Heller ikke fa ungene var mindre.

Anonymkode: 46856...ef4

Skrevet

Kun stjerneskudd etter middag. Vi sender ikke opp raketter, men går gjerne ut der folk i gata samles kl.24

Anonymkode: 96740...7d9

Skrevet

Vi kjøper kun et stort batteri.  Kun midnatt. Også da ungene var små.

Anonymkode: 4aae6...5ed

Skrevet

Har ikke kjøpt fyrverkeri i det hele tatt de siste 30 årene, kjøpte noen pakker stjerneskudd da ungene var små. Nå gidder jeg ikke å se ut av vinduet ved midnatt en gang. Fatter ikke poenget med å skyte penger opp i lufta. 

Anonymkode: 21fd2...b13

Skrevet

Begge ungene mine er b-mennesker og har vært våkne ved midnatt siden de var babyer. Kun midnatt her. 

Anonymkode: ec35a...752

Skrevet

Sender dere opp raketter, bryter dere loven. Er kun lov til å bruke fyrverkeri😉

Anonymkode: 2ad78...d5f

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Har ikke kjøpt fyrverkeri i det hele tatt de siste 30 årene, kjøpte noen pakker stjerneskudd da ungene var små. Nå gidder jeg ikke å se ut av vinduet ved midnatt en gang. Fatter ikke poenget med å skyte penger opp i lufta. 

Anonymkode: 21fd2...b13

Jeg fikk et bilde hvor du demonstrativt sitter med kryssede armer og ryggen mot rakettene. Ingen skal komme her og beskylde deg for å sette pris på feiringen, det er i hvert fall sikkert 🤣

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Var det godt?

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Var det godt?

Selvfølgelig!

Å få øse av kunnskap til uvitende mennesker er alltid godt.

Vat det godt å lære noe?

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Selvfølgelig!

Å få øse av kunnskap til uvitende mennesker er alltid godt.

Vat det godt å lære noe?

Godt for deg, jeg er sikker på at det er bra for deg å føle deg litt smart! Bra jobba! 

Skrevet

Kun ved midnatt selvfølgelig. Provoserer med dere som driver på hele kvelden. 

Anonymkode: 5833f...9b1

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (6 timer siden):

Dere som sender opp raketter .. sender dere opp kun ved midnatt eller sender dere opp tidligere med barna? 

Kun ved midnatt. De som ikke klarer å være våkne fram til midnatt, er ikke gamle nok til å se det.

(Å holde på «leggetider» en sånn dag er bare rart.)

Anonymkode: 2bf8f...fe5

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Selges fortsatt raketter, du, bare at de nå er montert på en annen måte og ikke sendes opp med en trepinne. 

Skrevet
7 hours ago, mamma til adhd gutt<3 said:

bare ved midnatt når det er bare meg og mitt barn + foreldrene mine, men hvis broren min er der med sine små, blir det tidligere da de legger seg til vanlig tid

Anonymkode: 23e73...2c2

Skrevet

Den gangen vi kjøpte fyrverkeri, for en hel haug med år siden, sendte vi opp ved midnatt, og kun da. 

Her vi bor nå, sender velforeningene opp fyrverkeri kl 18.00, så da er de fleste ute og ser på det, ønsker hverandre godt nyttår og går inn og gjør klar til egen feiring. Men dessverre er det mange rundt her som sender opp til alle døgnets tider. Det begynner i femtiden og smeller jevnt og trutt hele kvelden. Irriterende. 

Anonymkode: 93c23...e28

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Selges fortsatt raketter, du, bare at de nå er montert på en annen måte og ikke sendes opp med en trepinne. 

Jepp. Kalles fyrverkeri. 

Skrevet

Aldri giddet å bruke penger på fyrverkeri. Bokstavelig talt sløseri å sprenge pengene i luften. Kjøper stjerneskudd. Dersom vi hadde kjøpt fyrverkeri, hadde vi fyrt dem opp ved midnatt.

Anonymkode: 30e35...617

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

(Å holde på «leggetider» en sånn dag er bare rart.)

Det som er rart er å tenke at alle barn er som dine. 

Anonymkode: e6c3a...915

Skrevet

Kun ved midnatt. Aldri sendt opp tidligere selv med små barn. Enten er de våkene kl 24 for å se på eller så sover de. De har vel igrunn alltid vært våkene, men overraskende lite de har villet se på faktisk. Jeg har aldri kjøpt en rakett og kommer nok aldri til å gjøre det hellerr, stjerneskudd er det jeg kjøper. 

Anonymkode: cd397...db7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...