Anonym bruker Skrevet 17. desember 2021 #1 Skrevet 17. desember 2021 Da skal jeg flytte ut! Helst til nærmeste by. Anonymkode: eb6e0...3fe
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2021 #2 Skrevet 17. desember 2021 Det høres fryktelig kaldt ut på denne tiden av året. Dersom det blir meg skal jeg kjøpe en plante som koster kr 10.000,- som jeg virkelig ønsker meg Anonymkode: efa12...8ed
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2021 #3 Skrevet 17. desember 2021 Enig med anonym over her at det høres kaldt ut… Selv skulle jeg byttet ut mye av tøyet i garderoben til meg og barna mine. Det begynner å bli mye slitt og forsmått der til oss alle… Anonymkode: f2ce1...fde
amandine Skrevet 17. desember 2021 #4 Skrevet 17. desember 2021 Da skal jeg gjøre noe jeg har drømt om lenge, jeg skal oppfylle ønsker og overraske folk jeg er glad i uten å si noe på forhånd. Jeg skal for eksempel kjøpe en varm dunkåpe til min kollega, betale strømmen for naboen min, kjøpe ny bil til mannen og ta med minstemann på safari når Corona er over. Så skal jeg cashe ut studielånet til venninnen min, sikre barna til en annen venninne utdanning, og kjøpe bolig til mine egne. Jeg må vinne ganske mange millioner 😂
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2021 #5 Skrevet 17. desember 2021 Da skal jeg sikre alderdommen min økonomisk og være hjemme med minsten frem til hun er to år. Anonymkode: 46f94...a55
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2021 #6 Skrevet 18. desember 2021 Da skal jeg pusse opp våre 3 bad som alle er 20 år og trenger oppgradering. Om det er noe igjen betaler jeg ned litt på huslånet. Kjedelig, men fornuftig 😊👍 Anonymkode: 3020e...248
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2021 #7 Skrevet 18. desember 2021 Då skulle eg ha bygd hus og flytta ut av ei alt for lita rekkehusleilegheit. Noko som er håplaust her i området uten å ha millionlønn… Anonymkode: 680aa...9b4
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2021 #8 Skrevet 18. desember 2021 Synes amandine sine tanker om hva hun vil gjøre, var inspirerende og ville noe liknende 🥰 Hvis det er samme sum som forrige helg( 15 mill) så hadde jeg nok sluttet å jobbe. Anonymkode: d67b5...ee9
amandine Skrevet 18. desember 2021 #9 Skrevet 18. desember 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Synes amandine sine tanker om hva hun vil gjøre, var inspirerende og ville noe liknende 🥰 Hvis det er samme sum som forrige helg( 15 mill) så hadde jeg nok sluttet å jobbe. Anonymkode: d67b5...ee9 Jeg må ha mye mer enn 15 millioner 😁😁
amandine Skrevet 18. desember 2021 #10 Skrevet 18. desember 2021 Forresten, HI, nå har jeg hvertfall levert kupong. Det har jeg omtrent aldri gjort før, men jeg ser jo det er en betingelse!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2021 #11 Skrevet 18. desember 2021 Da skal jeg operere livmorfremfallet som jeg har hatt i snart fire år og som jeg står på en eviglang venteliste for. Så skal jeg gråte over at den økonomiske hverdagen som enslig skla bli bra og at jeg kan innfri ungenes drøm om en sydenferie. Anonymkode: c08e0...d0e
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2021 #12 Skrevet 18. desember 2021 amandine skrev (13 timer siden): Da skal jeg gjøre noe jeg har drømt om lenge, jeg skal oppfylle ønsker og overraske folk jeg er glad i uten å si noe på forhånd. Jeg skal for eksempel kjøpe en varm dunkåpe til min kollega, betale strømmen for naboen min, kjøpe ny bil til mannen og ta med minstemann på safari når Corona er over. Så skal jeg cashe ut studielånet til venninnen min, sikre barna til en annen venninne utdanning, og kjøpe bolig til mine egne. Jeg må vinne ganske mange millioner 😂 Det har jeg også lyst til 😍 Må vinne en del millioner jeg også, er regnskapsfører og kunne tenke meg å leke julenisse for noen av firmaene jeg ser ble veldig hardt rammet under nedstengningene. Anonymkode: d1ad6...a39
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2021 #13 Skrevet 18. desember 2021 amandine skrev (2 timer siden): Jeg må ha mye mer enn 15 millioner 😁😁 Har levert både lotto og rikstoto idag😁 Anonymkode: d67b5...ee9
Himmel og hav Skrevet 18. desember 2021 #14 Skrevet 18. desember 2021 Hvis noen av dere andre blir lottomillonærer så bør dere sende meg et takkekort. Vi har sponsa lottomillionærer i årevis . Om jeg skulle vinne en anselig bunke millioner så skulle jeg ha gitt alle jeg er tante til en god slump midler øremerket bolig. Jeg skulle tatt med foreldre, svigerforeldre og søsken på en fin ferietur, kanskje Italia, med god mat, god vin, opera, sol og varme. Jeg har også noen veldedige formål som skulle fått en slump. Resten måtte jeg ha tenkt litt på.
Kira Skrevet 18. desember 2021 #15 Skrevet 18. desember 2021 Jeg ville lagt belegningsstein på hele gårdsplassen og kjøpt meg en ny bil. Ingen av mine slektninger trenger ekstra penger, så jeg ville heller gjort noe fint for mine beste venner. I tillegg drømmer eldste ungen om Japan og yngste om New York. Hvis det er igjen noe etterpå skulle jeg ha investert dem i eiendom.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2021 #16 Skrevet 18. desember 2021 Jeg hadde ville lagt vannbåren bergvarme i gulvene og solcellepaneler på taket. I tillegg ville jeg hatt et funksjonelt kjøkken. Hadde jeg vunnet mye, hadde jeg sikret ungene bolig og pensjonsfond. I tillegg har jeg alltid drømt om å bygge ny bolig, og solgt huset her for 1 krone til noen som aldri har mulighet til å komme seg på boligmarkedet. Anonymkode: bb906...0d0
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2021 #17 Skrevet 18. desember 2021 Kommer jo helt an på summene. Men pusse opp boligen litt, og betale ned lån, ta med eldste på safari og yngste til Japan. Men hadde det vært en del, hadde det og blitt bil på meg, og leilighet på ungene. Anonymkode: 2f089...d41
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2021 #18 Skrevet 18. desember 2021 amandine skrev (8 timer siden): Forresten, HI, nå har jeg hvertfall levert kupong. Det har jeg omtrent aldri gjort før, men jeg ser jo det er en betingelse! Vet du, det gjorde jeg og😅. Måtte laste ned appen, for dette var det lenge siden jeg hadde gjort. Anonymkode: eb6e0...3fe
("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 18. desember 2021 #19 Skrevet 18. desember 2021 Jeg ville betalt ned gjeld til meg selv og mine nærmeste, restaurert alle hus og sist, men ikke minst gått amok i diverse hagesentre😂
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2021 #20 Skrevet 19. desember 2021 Jeg skulle ha sagt opp på dagen og fortalt sjefen at hun er grunnen. Hun driver psykisk terror og jeg gruer meg hele helgen til mandagene på grunn av henne. Anonymkode: 67647...95f
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2021 #21 Skrevet 19. desember 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Jeg skulle ha sagt opp på dagen og fortalt sjefen at hun er grunnen. Hun driver psykisk terror og jeg gruer meg hele helgen til mandagene på grunn av henne. Anonymkode: 67647...95f Søk deg ny jobb… Anonymkode: f2ce1...fde
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2021 #22 Skrevet 19. desember 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Søk deg ny jobb… Anonymkode: f2ce1...fde Jøss! For et fantstisk råd som hun helt sikkert ikke har vurdert 🙄😝 Anonymkode: 3de3d...1d8
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2021 #23 Skrevet 19. desember 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Jøss! For et fantstisk råd som hun helt sikkert ikke har vurdert 🙄😝 Anonymkode: 3de3d...1d8 Tja, med tanke på tafattheten blant majoriteten av de som er her inne så er det på langt nær sikkert. Anonymkode: f2ce1...fde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå