Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Dropper folk test nå for å slippe karantene ? Eller er det nedgang i syke ? 2 dager med mindre smitte, men øking i innlagte … Dropper dere test nå ?

Anonymkode: f5a7d...a26

Her er det sprengt testkapasitet på teststasjonene, og de har teite åpningstider. Så her tas hjemmetester de få gangene det er aktuelt. Hjemmetester får vi tilsendt fra skolen. Blir de ikke sendt hit, blir det ikke testet. Jeg tar meg ikke råd til å kjøpe svindyre hjemmetester på apoteket til 399 kroner for 5 stk som holder til en halv uke med fire barn i hus.

Anonymkode: 4cdfe...687

Annonse

Det er klart folk unngår å teste, når de gikk ut å sa at torsdag 16.desember var siste mulige testdag for positiv test om du skulle rekke jula. 

Samtidig er kapasiteten sprengt, de tester 1500 stk om dagen i vår bittelille by.

Anonymkode: b6dfc...bda

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Her er det sprengt testkapasitet på teststasjonene, og de har teite åpningstider. Så her tas hjemmetester de få gangene det er aktuelt. Hjemmetester får vi tilsendt fra skolen. Blir de ikke sendt hit, blir det ikke testet. Jeg tar meg ikke råd til å kjøpe svindyre hjemmetester på apoteket til 399 kroner for 5 stk som holder til en halv uke med fire barn i hus.

Anonymkode: 4cdfe...687

Hvis man i det hele tatt får tak i det, her er det tomt overalt. 

Anonymkode: 2ca58...d70

Nei. Jeg tror at folk tester seg. En ting er å utsette han på bussen for smitte, der tror jeg mange gir faen. Ingen vil utsette besteforeldre, foreldre eller søsken som kanskje har underliggende sykdom. Jeg tror test behovet vil eksplodere fra mandag. 

Anonymkode: 7966f...310

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det er klart folk unngår å teste, når de gikk ut å sa at torsdag 16.desember var siste mulige testdag for positiv test om du skulle rekke jula. 

Samtidig er kapasiteten sprengt, de tester 1500 stk om dagen i vår bittelille by.

Anonymkode: b6dfc...bda

Jeg tror ikke NOEN ønsker å utsette egen familie for smitte altså. 

Anonymkode: 7966f...310

• Opprett ny...