Gå til innhold

Jeg skulle ønske at

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, akkurat. Det skulle jeg det så. For det er så irriterende og kjedelig. Ikke sant?

Vel, nok vas. Jeg skulle ønske at de hadde samme regel her inn som på Kvinneguiden når det gjelder at overskriften skal være fullstendig og gjøre at man ser hva innlegget handler om uten å åpne det først. 

Jada, jeg vet at jeg kan la være å trykke meg inn på sånne overskrifter som dette her.  Men det hadde vært enda bedre om de ikke fantes. 

Og nå regner jeg med at jeg får prisen for dagens mest irriterende innlegg !

Jeg lover å ikke lage flere. Skal heller begynne på den kjedelig oppvasken som jeg tydeligvis gjør alt for å utsette....

Anonymkode: 21c68...9d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ja, akkurat. Det skulle jeg det så. For det er så irriterende og kjedelig. Ikke sant?

Vel, nok vas. Jeg skulle ønske at de hadde samme regel her inn som på Kvinneguiden når det gjelder at overskriften skal være fullstendig og gjøre at man ser hva innlegget handler om uten å åpne det først. 

Jada, jeg vet at jeg kan la være å trykke meg inn på sånne overskrifter som dette her.  Men det hadde vært enda bedre om de ikke fantes. 

Og nå regner jeg med at jeg får prisen for dagens mest irriterende innlegg !

Jeg lover å ikke lage flere. Skal heller begynne på den kjedelig oppvasken som jeg tydeligvis gjør alt for å utsette....

Anonymkode: 21c68...9d0

Gikk inn på dette innlegget for å få noe mer å irritere meg over 🤣

Er helt enig. 

Anonymkode: 130cf...c8b

Skrevet

Jeg synes overskriftene er greie jeg altså, som regel. Uavhengig av regler.

Anonymkode: 6e504...55a

Skrevet

Trenger ikke klikke deg inn, bare hold pilen over overskriften, så får du opp et vindu hvor du kan lese HI. Da ser du raskt hva saken dreier seg om, om det er verdt å klikke seg inn i tråden eller ikke.

Anonymkode: 670c6...559

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Trenger ikke klikke deg inn, bare hold pilen over overskriften, så får du opp et vindu hvor du kan lese HI. Da ser du raskt hva saken dreier seg om, om det er verdt å klikke seg inn i tråden eller ikke.

Anonymkode: 670c6...559

Ikke fra mobil vel? Tror de færreste her inne sitter foran PC-skjermen. 

Anonymkode: 20885...92c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...