Anonym bruker Skrevet 15. desember 2021 #1 Skrevet 15. desember 2021 Ingen diskusjon, vær så snill. Bare JA eller NEI. Har du tatt ut barna fra skole/barnehage? Anonymkode: 304ee...95c
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2021 #2 Skrevet 15. desember 2021 Indirekte ja. Skolen er stengt og har ikke barnehagebarn Anonymkode: 186d1...b54
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2021 #5 Skrevet 15. desember 2021 Ja. Fra i dag. Litt utpå dagen kom hastevedtak om hjemmeskole fra i morgen av, så føler absolutt jeg tok et riktig valg. Anonymkode: 43d7b...d3f
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2021 #6 Skrevet 15. desember 2021 Nei. Men kommer til å "ta ut" barnet med spesielle behov fra fredag av, siden hjemmeskoletilbudet er en vits og den faste assistenten hennes er i bruk som vikar for hele klassen fordi kontaktlærer er sykemeldt. Koronakaos til folket. Anonymkode: 5421a...8cd
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2021 #8 Skrevet 15. desember 2021 Ja, tok barna mine ut forrige uke. Nå er det så mye smitte at skolen var tvunget til å stenge. Unødvendig å holde skolen oppe så lenge når det var så mye smitte at jeg tok dem ut. Det var jo helt tullete greier med et veldig høy fravær fra lærerne og ingen vikarer og oppdrive så det gjorde at undervisningen ikke var tilstrekkelig. Alle elevene skulle mye heller ha hatt hjemmeskole så hadde elevene fått et godt tilbud pluss sluppet smitte. Anonymkode: d3c17...43f
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 16. desember 2021 #13 Skrevet 16. desember 2021 Ikke frivillig . Skolen kjører digital undervisning fra i dag .
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2021 #14 Skrevet 16. desember 2021 Nei, men det er hjemmeskole fra i morgen Anonymkode: cad05...b22
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2021 #15 Skrevet 16. desember 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Nei. Men kommer til å "ta ut" barnet med spesielle behov fra fredag av, siden hjemmeskoletilbudet er en vits og den faste assistenten hennes er i bruk som vikar for hele klassen fordi kontaktlærer er sykemeldt. Koronakaos til folket. Anonymkode: 5421a...8cd «Hjemmeskoletilbudet er en vits»? Hva i alle dager mener du med det? Det fungerer kanskje ikke optimalt for _ditt_ barn, med det har faktisk fungert helt greit for de aller fleste og lærerne har vært tilgjengelige 24/7. Stygt sleivspark til alle overarbeidende lærere der ute. Anonymkode: 718f9...1e0
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 16. desember 2021 #18 Skrevet 16. desember 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): «Hjemmeskoletilbudet er en vits»? Hva i alle dager mener du med det? Det fungerer kanskje ikke optimalt for _ditt_ barn, med det har faktisk fungert helt greit for de aller fleste og lærerne har vært tilgjengelige 24/7. Stygt sleivspark til alle overarbeidende lærere der ute. Anonymkode: 718f9...1e0 Hm… det er ikke noen hemmelighet at det har vært vanskelig under nedstengningen med hensyn på digital undervisning for mange barn med spesielle behov . For mange har den undervisningen vært alt annet enn tilfredsstillende . Selv gikk det fint med hjemmeundervisning for mine barn , men det var i grunn aller mest fordi min minste er veldig skoleflink og dedikert og at eldste har en dyktig lærer. Selve opplegget her var alt annet enn digitalt . Null digital undervisning . Kort møte på teams og det var det.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2021 #19 Skrevet 16. desember 2021 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): «Hjemmeskoletilbudet er en vits»? Hva i alle dager mener du med det? Det fungerer kanskje ikke optimalt for _ditt_ barn, med det har faktisk fungert helt greit for de aller fleste og lærerne har vært tilgjengelige 24/7. Stygt sleivspark til alle overarbeidende lærere der ute. Anonymkode: 718f9...1e0 Ikke min opplevelse. Jeg hadde en andreklassing under nedstengningen i fjor, og vi foreldre måtte selv stå for undervisningen. De fikk 15 minutters samtale med lærer per uke, og det var ingen undervisning via Teams. Skikkelig overarbeidet lærer gitt. Anonymkode: 902e1...c1f
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2021 #20 Skrevet 16. desember 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (5 minutter siden): Hm… det er ikke noen hemmelighet at det har vært vanskelig under nedstengningen med hensyn på digital undervisning for mange barn med spesielle behov . For mange har den undervisningen vært alt annet enn tilfredsstillende . Selv gikk det fint med hjemmeundervisning for mine barn , men det var i grunn aller mest fordi min minste er veldig skoleflink og dedikert og at eldste har en dyktig lærer. Selve opplegget her var alt annet enn digitalt . Null digital undervisning . Kort møte på teams og det var det. Samme her. Så hva disse lærerne egentlig styrte med hele dagen mens vi foreldre måtte undervise barna samtidig som vi jobbet hjemmefra, forstår jeg ikke. Anonymkode: 902e1...c1f
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2021 #22 Skrevet 16. desember 2021 Nei. Eldste har siste dag på skolen imorgen og null smitte der. Anonymkode: 5e0b9...2e8
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2021 #23 Skrevet 16. desember 2021 Hjemmeskole fra og med i morgen så har ikke behov for det, men vurderte å gjøre det fra mandag av dersom skolen fremdeles hadde vært åpen Anonymkode: 02754...b40
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2021 #25 Skrevet 18. desember 2021 On 12/16/2021 at 12:11 AM, Anonym bruker said: Ingen diskusjon, vær så snill. Bare JA eller NEI. Har du tatt ut barna fra skole/barnehage? Anonymkode: 304ee...95c JA. vi tok ut våre på onsdagen Anonymkode: bd0a3...905
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå