Gå til innhold

Er det noen her som aldri har blitt testet for korona?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har heller ikke blitt testet. Mente at jeg trolig hadde det tidlig i pandemien (ble nok smittet før den offisielt var kommet til landet), men da fikk jo ikke vanlige folk teste seg, så da ble det ikke testing. Litt senere hadde jeg vært på en nødvendig pasientreise til et sted hvor det da var mye smitte, fikk diffuse symptomer, satte meg selv i karantene og ringte for å be om test, men heller ikke da fikk jeg testet meg.

Etter det har det ikke vært nødvendig. Men så har jeg også hele tiden vært veldig nøye med å overholde alle regler og også ha et minimum av nærkontakter hele veien.

Anonymkode: b3005...9ba

Mannen min har aldri testet seg. Han mener testen ser så forferdelig ut at han ikke vil ta den, og har bare holdt seg hjemme når han har hatt forkjølelsessymptomer. Har aldri hatt mistanke om korona her i huset, så det har egentlig ikke vært aktuelt heller. Jeg testet meg én gang tidlig i pandemien, barna har aldri blitt testet pga vi aldri har hatt mistanke og ingen av dem er skolebarn. 

Endret av Pobie

Annonse

Aldri testet med pcr test og unngår så langt jeg kan. Ikke tatt vaksine heller. Tar alle forholdsregler og holder avstand og er nøye med håndvask. Blir man nå pålagt å teste hvis man er nærkontakt eller kan man nekte test, så lenge man holder karantene?

Anonymkode: 430fc...91c

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Aldri testet med pcr test og unngår så langt jeg kan. Ikke tatt vaksine heller. Tar alle forholdsregler og holder avstand og er nøye med håndvask. Blir man nå pålagt å teste hvis man er nærkontakt eller kan man nekte test, så lenge man holder karantene?

Anonymkode: 430fc...91c

Man blir nok ikke pålagt å testes, men jeg forstår ikke trangen til å nekte test. Datteren min ble testet bare i munnen da hun har mitt løs neseskillevegg. Sånn hvis det er den i nesen du er redd for. Men den heller biter deg ikke. Det er mulig å ta testen kun i munnen

Anonymkode: d1be4...a18

• Opprett ny...